Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند روز یکشنبه در نشست شورای استاندارد استان بوشهر اظهار کرد: با وجود تذکرهای مکررهای داده شده تجهیزات ممنوعه در برخی از شهرها و روستاها دیده می‌شود که از لحاظ استانداردی به طور کامل غیراستاندارد هستند.

وی بیان کرد: خرید چنین تجهیزاتی بدون تردید اتلاف اعتبار و بودجه دولتی بوده که جان شهروندان و بویژه کودکان به عنوان قشری با آسیب پذیری بالا را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مند ادامه داد: حتی سازه‌های پارک‌های بادی ویژه بازی کودکان نیز استاندارد خاص خود را داشته که باید نسبت به استانداردسازی آن اقدام شود.

وی اظهار کرد: برخی از تجهیزات ممنوعه مانند نشیمن فلزی تاب‌ها با همکاری دادستانی‌ها از سطح شهرستان‌های استان بوشهر جمع آوری شده ولی با این وجود هنوز برخی از افراد اقدام به بکارگیری آن در پارک‌ها می‌کنند.

بهره‌مند ادامه داد: از شهرداری‌ها و بویژه شهرداری مرکز استان به عنوان الگویی برای سایر شهرداریها انتظار است در همکاری و تعامل دو سویه با داره کل استاندارد نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

وی گفت: در حوزه استاندارد این راهش نیست که با بکارگیری چند کارشناس در بخش حقوقی نسبت به استانداردسازی اقدام شود بلکه باید بخش‌های مختلف خودشان پیشگام این موضوع باشند.

بهره‌مند اظهار کرد: سال گذشته در مجموع هفت هزار بازرسی از واحدهای صنفی از نظر دارا بودن کالای استاندارد انجام شده است.

وی ادامه داد: استان بوشهر از حیث آزمایشگاه‌های همکار ظرفیت خوبی دارد و اکنون از قطب‌های مهم کشور است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

برچسب‌ها استانداری بوشهر بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران استانداری بوشهر بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران استان بوشهر بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند

سرهنگ سید صادق رسولی،جانشین پلیس راه استان قم از یک فقره تصادف فوتی و جرحی در محور نیزار خبر داد و گفت:متاسفانه راننده   یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا در محور نیزار  به علت  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و  سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد . 

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با کاهش سرعت و رانندگی به دور از شتاب‌زدگی می‌توانیم جاده‌ها را برای تمام کاربران چرخه ترافیک ایمن کنیم، باید بدانیم سرعت عامل اصلی ایجاد خطر است و هر چه سرعت بالاتر باشد احتمال وقوع سوانح رانندگی و شدت تصادف نیز به همان اندازه افزایش می‌یابد.

جانشین  پلیس راه استان قم تصریح کرد: هر چه سرعت کمتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری و جلوگیری از حادثه وجود خواهد داشت و اگر برخوردی صورت گیرد، انرژی کمتری حاصل از حرکت وسیله نقلیه آزاد شده و صدمات کمتری ایجاد می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس