Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@07:16:37 GMT

جزییات پیشنهاد آاس رم و ناپولی به پائولو دیبالا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۵۵۷۵

دیبالا فقط دو گزینه روی میز دارد؛ رم و ناپولی.

پائولو دیبالا مصمم است طی روزهای آینده، تیم بعدی خود را مشخص کند. در حال حاضر فقط دو تیم به طور جدی به ستاره آرژانتینی علاقه دارند؛ آاس رم و ناپولی.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ با توجه به شرایط کنونی انتظار می رود که تیم بعدی ستاره 28 ساله سابق یوونتوس از بین رم یا ناپولی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر پس از جذب لوکاکو به طور کامل از امضای قرارداد با دیبالا کنار کشید، میلان هرگز برای جذب او اقدام نکرد و تیم های غیرایتالیایی نیز به طور جدی وارد عمل نشدند. ژوزه مورینیو به جذب دیبالا اصرار دارد و طی روزهای اخیر با بازیکن در تماس بوده است. دیبالا خواسته های خود را کاهش داده و اکنون دستمزد سالیانه 6-7 میلیون یورویی، او را راضی می کند. پیشنهاد رم به دیبالا، قراردادی 4 ساله با دستمزد پایه 4.5 میلیون یورو در سال است که با پاداش ها به 6 میلیون یورو می رسد. ناپلی ها پیشنهاد نسبتاً بهتری برای او آماده کرده اند اما حق تصویر، موضوعی است که باعث اختلاف میان باشگاه و بازیکن خواهد شد چراکه ناپولی 100% حق تصویر بازیکنان را در اختیار می گیرد.

در هر صورت دیبالا به زودی تصمیم نهایی خود را مشخص می کند. اسپالتی و مورینیو می توانند در انتخاب او، نقش اساسی داشته باشند.

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی چرخش عجیب ضرغام اسماعیل؛ ستاره عراقی به لیگ ایران می‌آید درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!