Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شخصیت‌هایی که پرورش یافته حوزه روابط عمومی هستند در اجتماع موثرتر و قوی‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی فوقی امروز _یکشنبه، بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۱_ در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: آنچه باید بعد از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد مطرح کنیم این جمله از حضرت علی (ع) است که فرمودند، تکیه‌گاه مسلمانان و مردم اصل اجتماع است که باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هسته اصلی روابط عمومی حلقه وصل بودن و ارتباطات است، ادامه داد: اداراتی مؤثرتر و قوی‌تر هستند که روابط عمومی پویا داشته باشند و بین همه مردم اتصال خوبی برقرار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اکنون شخصیت‌هایی که پرورش یافته حوزه روابط عمومی هستند در اجتماع مؤثرتر و قوی‌تر هستند. این موضوع در تبلیغ اسلام و دین هم صدق می‌کند ما مردم را به دین دعوت می‌کنیم اما به غیر از زبان‌ها یعنی با عمل آن‌ها را به دین دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها محور وحدت و مهربانی هستند و معمولاً می‌توانند اجتماع خوبی در سازمان‌ها و ادارات رقم بزنند.

فوقی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به معنویت دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیاز به معنویت بی‌حاشیه دارند معنویتی که در آن باید و نباید وجود نداشته باشد از این رو روابط عمومی می‌تواند حلقه اتصال دین برای جامعه باشد.

وی گفت: نگران این نیستیم که چرا نوع پوشش افراد تغییر کرده بلکه باید مراقب هویتمان باشیم که تغییر نکند و از انسانیت دور نشویم و به واسطه انسانیت دست‌گیر همه باشیم.

کد خبر 588958

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی روابط عمومي روز روابط عمومي روز ملی ارتباطات و روابط عمومی کنفرانس ملی روابط عمومی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روابط عمومی تر هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت