Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عبری زبان از هک شدن سایت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم پایگاه عبری زبان واللا نیوز دقایقی پیش در خبر کوتاهی با استناد به اطلاعیه یک گروه هکری اعلام کرد، هکرهای عراقی پایگاه الکترونی وزارت بهداشت اسرائیل را از دسترس خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عبری زبان که تلاش می‌کرد از تایید این خبر اجتناب کند، نوشت که هکرهای عراق امروز یکشنبه اعلام کردند، پایگاه وزارت بهداشت اسرائیل را از دسترس خارج کردند.

به نوشته واللا نیوز هکرهای عراقی تاکید کردند این اقدام را در واکنش به بمباران غزه و جلوگیری از ورود دارو به سرزمین‌های فلسطینی انجام داده‌اند.

گفتنی است سایت خبری صابرین نیوز هم با انتشار لینک پایگاه وزارت بهداشت اسرائیل و مشکل در ورود به سایت مذکور اعلام کرده است که هکرهای عراقی این سایت را از دسترس خارج کرده‌اند.

 

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت اسرائیل عبری زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد