Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: قرارگاه فضای مجازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبانکاره دشتستان، خداکرم نوروزی ظهر امروز در آیین تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شبانکاره با تبریک عید سعید غدیر خم جایگاه این عید را برشمرد و اظهار داشت: غدیر خم،روز ولایت، امامت، اخوت و شکرگزاری و پیام رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید بیان کرد: در سال تحصیلی جدید فعالیت‌ها از کمیت و سمت کیفیت سوق داده می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی در اقشار نوجوانان و جوانان بیان کرد: راهکارهای لازم در این عرصه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تدوین شده است.

نوروزی از قرارگاه فضای مجازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی‌ خبر داد و بیان کرد: برای پیشگیری و کاهش آسیب‌ها به حوزه دانش‌آموزان قرارگاه فضای مجازی در سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ایجاد تیم‌های واکنش سریع در سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای مقابله با بحران‌ها در بخش‌های مختلف تیم‌های واکنش سریع با استفاده از دانش‌آموزان مجرب و مربیان راه‌اندازی شده است.

چرا دانش‌آموزان گرفتار آسیب‌های ورزشی می‌شوند؟

دانش‌آموزان پژوهشگر برتر استان بوشهر تجلیل شدندآموزش جبرانی برای دانش‌آموزان با نمره ضعیف در استان قزوین اجباری شد

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش‌آموزان منطقه شبانکاره در تمامی برنامه‌های فرهنگی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌‌اند از خدمات آنان قدردانی کرد.

در این مراسم از فعالان برنامه‌های فرهنگی فعالیت‌های شبانکاره تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان دانش آموزی استان بوشهر آسیب های اجتماعی دانش آموزان فضای مجازی راه اندازی کاهش آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌