Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حامد تقدیری روز یکشنبه در رویداد ملی دختران حاج قاسم در اردوگاه شیرآبادخان ببین افزود : نوجوان و جوان هایی که گام اول انقلاب اسلامی را رشد دادند در گام دوم نیز با  قوت این کار را انجام می دهند و در این دوره هم پیمان شده اند که کنشگر نظام شده و اثرگذار باشند.

وی اظهار داشت: تقویت و حمایت از دانش آموزان موثر و نخبه و راهبری و حضور میدانی آنان در محلات و شهرهای گلستان از اهداف این رویداد بوده تا دانش آموزان نخبه گلستان در کنار سایر دانش آموزان نخبه بتوانند به این هدف دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: رویداد دختران حاج قاسم در گلستان با حضور ۱۳ شهرستان  و ۲۰۰ دختر نخبه برگزار شد و این دختران وارد عرصه جهاد تبیین شدند و دست به دست هم خواهند داد و تلاش خواهند کرد تا گام دوم انقلاب اسلامی را بخوبی رقم بزنند.

رییس سازمان مدارس صدرا کشور گفت: این طرح در راستای تقویت و حمایت و توانمندسازی دانش آموزان فعال و اثرگذار است و تلاش می‌شود با آموزش مهارتی‌ها، فعالیت اجتماعی و فرهنگی دختران دغدغه‌مند را در راستای رشد و تعالی عرصه دختران و بانوان توانمند کنند.

حجت الاسلام تقدیری افزود: دختران رویداد حاج قاسم پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم در طول ۴۰ سال گذشته داشته و به دلیل اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم‌داری در قلب همه مردم جای دارد.

وی با  اشاره به ویژگی سردار سلیمانی بیان کرد : همدلی، وحدت، ولایت مداری از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود که امروز دختران حاج قاسم به عنوان کنشگران اجتماعی باید در سطح کشور نقش آفرینی  کنند.

گفتنی است این رویداد به مدت دو روز در اردوگاه شیر آبادخان بببین در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

برچسب‌ها گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی گرگان گلستان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد