Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: با نظر سرمربی تیم، تعدادی بازیکن اضافه شدند و شاکله اصلی تیم هم حفظ و تمرینات زودتر از سایر تیم‌ها و از ابتدای تیرماه شروع شده است.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند؛ تعدادی از بازیکنان از آکادمی به تیم اضافه شدند و امید زیادی به این بازیکنان داریم و تلاش بر این است که طی سال‌های آینده در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی با اشاره به بودجه این باشگاه گفت: طبق سیاست‌گذاری که در کارخانه ذوب‌آهن برای بودجه باشگاه ذوب‌آهن اتفاق می‌افتد، سه چهار ماه قبل، بودجه پیش‌بینی شده و بسته شده بود، اما زمان نقل و انتقالات با دیدن رقم قراردادها شوکه شدیم و درگیر این قیمت‌ها شدیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: بازیکنی بود که موقع صحبت با مدیر برنامه وقتی رقم پیشنهادی را دادیم گفتند اصلاً نمی‌توانیم با این بازیکن صحبت کنیم یا بازیکنی که سال قبل اصلاً بازی نکرده و مصدوم بود موقع مذاکره عددی را گفتند که دو برابر رقم قرارداد بازیکن اصلی تیم ما بود و نتوانستیم به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: تارتار مربی است که چندین سال است به مربی بازیکن ساز معروف است و سعی کردیم نقاط ضعف تیم را از بچه‌های آکادمی خودمان رشد دهیم که حدود ۱۰ نفر در حال تست دادن هستند.

احسانی در خصوص سایر رشته‌های تیم ذوب‌آهن و منحل شدن این تیم‌ها گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های هر باشگاه بر اساس بودجه است و قبل از برگزاری مجمع ذوب‌آهن بودجه‌ای به ما اعلام شد که بر اساس آن نمی‌توانستیم تیمی داشته باشیم، اما دیروز مجمع برگزار شد و با تعهدی که نسبت به جامعه دارند موافقت شد که بودجه افزایش پیدا کند تا بتوانیم تیم‌ها را حفظ کنیم و  یک تیم پاورلیفتینگ هم اضافه می‌شود.

قطعاً تیم بسکتبال خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تیم بسکتبال عنوان داشت: قطعاً امسال تیم بسکتبال خواهیم داشت، تمام تلاشمان این است تا تیمی بسته شود که برای قهرمانی آسیا بجنگند ولی بازهم باید برای بودجه و اسپانسر چانه‌زنی بکنیم، امیدواریم بتوانیم اسپانسر خوب و بودجه کافی جذب کنیم.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه بیان داشت: قطعاً بخشی از بودجه امسال ما بابت پرداخت بدهی‌ها است و نظر هیات مدیره کارخانه و باشگاه هم همین است که طی یکی دو سال این بدهی‌ها پرداخت شود و در این راه کمک هم کردند.

احسانی در خصوص قرارداد بازیکنان خارجی تصریح کرد: یک بخش حقوقی قوی در باشگاه داریم، معمولاً در این چند سال باشگاه ذوب نشان داده در پرونده‌های حقوقی برنده می‌شود و قطعاً تمام نکات قراردادی که تنظیم می‌شود از نظر وکلای حقوقی بازنگری می‌شود و امسال با توجه به قیمت‌های افسارگسیخته باشگاه‌ها مجبور شدند به سمت جذب بازیکنان خارجی بروند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص یارگیری فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سالیان قبل مصوبه دادند که باشگاه‌هایی که تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر دارند می‌توانند از محل سهمیه فدراسیون هزینه تیم بانوان کنند که این عملیاتی نیست و در حال پیگیری هستیم که اگر اجرایی شود بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط تیم بسکتبال بانوان اظهار کرد: با توجه به این که امسال چهار تیم منحل شده، سوای شهرداری گرگان که تمام بازیکنان را تمدید کرده و یک‌سری بازیکن خوب ملی هم جذب کرده، دیگر رقابت به آن صورت اتفاق نمی‌افتد و بر اساس اعتبارات اگر بتوانیم قطعاً شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن علی احسانی فوتبال اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تیم بسکتبال بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری

امتداد - شرکت بیمه معلم که چند سالی است در رشته حمل و نقل کالا و بخصوص در زمینه بیمه کشتی فعالیت گسترده ای دارد، توانسته در سال مالی ۱۴۰۲ حدود ۹۰ درصد بودجه خود را در این رشته محقق کند

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیمای بیمه معلم در گفت و گوی اختصاصی با بیمه نویس ضمن اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ درصد بودجه شرکت در رشته حمل و نقل محقق شده و وضعیت پرتفوی شرکت در این رشته مطلوب است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های فنی شرکت بیمه معلم ، بیمه‌های باربری ،کشتی و هواپیما است، افزود: رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه حمل و نقل کالا (باربری)، بیمه بدنه کشتی و بیمه بدنه هواپیما تحت پوشش بیمه باربری قرار دارد و شرکت بیمه معلم با تمام توان به فعالیت خود در این حوزه مشغول است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین گفت: بیمه های حمل و نقل کالا به صورت قابل اطمینانی زیان های مالی کالاهای تجاری را درصورت تحقق خطرات مرتبط با حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی مورد پوشش قرار می دهد و طبق قراردادهای موجود، بیمه گر جبران خسارت و نیز تقبل هزینه های احتمالی ناشی از حمل کالا را به عهده می گیرد.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما در ادامه با بیان این نکته که در صنعت بیمه سهم بیمه باربری حدود ۲ درصد است، اضافه کرد: علت پایین بودن این سهم نسبت به رشته های دیگر این است که همه مردم کار تجاری یا صادرات و واردات انجام نمی دهند و تعداد کمی از افراد در این حیطه مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین شرکت های بیمه هم سهم اندکی از پرتفوی خود را به این رشته اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد:  انواع بیمه های باربری عبارتند از بیمه های وارداتی، بیمه های صادراتی، ترانزیت و بیمه های داخلی که با توجه به تخصصی بودن این رشته و لزوم برخورداری نماینده های فعال دراین زمینه، تعداد نمایندگان شرکت های بیمه که در حوزه باربری فعالیت می کنند، بسیار محدود است.

سهم بیمه معلم از بیمه تخصصی کشتی ها

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما با بیان این نکته که در حال حاضر ۳۸ درصد سهم بازار از بیمه دریایی در اختیار بیمه معلم است، افزود: بیمه معلم از سال ۲۰۰۷ به این حوزه ورود کرد و سعی شده فعالان این حوزه را جذب کنیم و افراد متخصص در این زمینه مثل کاپیتان ها، مهندسان سازه، لجستیک و… که همگی آشنا به امور بودند  به صورت تخصصی در این حوزه مشغول به همکاری با بیمه معلم هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های موفقیت بیمه معلم در رشته کشتی این بوده که بیمه مرکزی پوشش های اتکائی مربوطه را به خوبی تامین کرده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در ادامه گفت: در بیمه کشتی، شرکت بیمه با توجه به نوع شناور، مسئول جبران خسارت بدنه شناورها است و در بعضی از پوشش‌ها مسئولیت ناشی از تصادم و همچنین زیان همگانی نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد ودر صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن به علت وقوع هر یک ازخطرات بیمه شده، ‌زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین می شود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می کند.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما همچنین اظهار داشت: با وجودی که ضریب خسارت کل صنعت در این رشته ۲۵ تا ۳۰ درصد است اما بیمه معلم توانسته با ضریب خسارت ۱۰ درصد عملکرد موفقی را در این رشته رقم زده و در کل صنعت رتبه ۱۱ را به خود اختصاص دهد.

به منظور توسعه بیمه های حمل و نقل توصیه می گردد شرکتهای تجاری ایران قراردادهای فروش خود را بر اساس ترم CIF تنظیم نمایند که شرکتهای بیمه ی ایرانی بتوانند پوشش های بیمه ای لازم را به صادرکنندگان کالا ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: می توان گفت ترکیب پرتفوی بیمه معلم در رشته حمل و نقل کالا بسیار مطلوب است؛ به طوریکه ۳۰ درصد به بیمه باربری وارداتی، ۶۰ درصد به بیمه باربری صادراتی و مابقی به بیمه های داخلی تعلق دارد و جالب است بدانید که رشته کشتی در جایگاه چهارم در پرتفوی بیمه معلم است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم از انعقاد قرارداد جدید بیمه حمل و نقل کالا با  گروه کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این همکاری جدید در مراحل عملیاتی قرار دارد و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری