Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، در تمرین عصر امروز این تیم اظهار داشت: باید مدیران باشگاه را تحسین کرد که خیلی هوشمندانه عمل کردند و ما توانستیم خیلی زود بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و بازیکنانی که جزء شاکله اصلی تیم بودند را تا حدود زیادی حفظ کنند.

وی با اشاره به قراردادهای نجومی بیان داشت: اصلاً نتوانستیم با تعدادی از بازیکنان صحبت کنیم و تیم ما گزینه ششم هفتم آن‌ها بود و زور ما به جذب این بازیکنان نمی‌رسید و سعی کردیم با بودجه‌ای که در اختیار داریم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار با اشاره به بازیکن‌سازی در تیم ذوب‌آهن و بازیکنان نامدار سایر تیم‌ها در خصوص کسب نتیجه ذوب‌آهن گفت: انتظار خودمان از بچه‌ها زیاد است، ضمن حفظ جایگاه سال گذشته نیم‌نگاهی هم به بالاتر داریم و می‌دانیم کار سختی پیش‌رو داریم ولی سال گذشته به همه ثابت کردیم که می‌توانیم یقه تیم‌های بزرگ را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خطاب به هواداران بیان داشت: از هواداران خواهش می‌کنم ما را حمایت کنند و انتظارات به‌جا از ما داشته باشند و توقع این را نداشته باشند که با تیم‌های مدعی رقابت کنیم چون اصلاً بودجه ما قابل قیاس با تیم‌های دیگر نیست ولی می‌توانیم رقیب سرسختی برای آن تیم‌ها باشیم.

اشتباهات داوری امتیاز زیادی از ما گرفت

وی با بیان این که معمولاً سال‌های دوم و سوم کار با تیم راحت‌تر است و بازیکنان با تفکرات ما آشنا شده‌اند، افزود: سال قبل که واقعاً نیم‌فصل اول خوب نبودیم و تغییرات گسترده‌ای داشتیم، امسال اگر بتوانیم امتیازاتی که در نیم‌فصل دوم سال گذشته گرفتیم را از اول فصل به‌دست بیاوریم،‌ می‌توانیم رقیب خوبی باشیم، به همه این‌ها اشتباهات داوری را اضافه کنید که امتیازات زیادی را از ما گرفت.

تارتار در خصوص مقابله با اشتباهات داوری و روند عملکرد تیم در خصوص مقابله با این اشتباهات بیان کرد: باید تیم گردن‌کلفتی باشیم و بودجه سنگینی داشته باشیم که بازیکنان هرکدام بتوانند نتیجه را تغییر دهند، در تیم‌های متوسط مثل ما بازیکن تأثیرگذار آن‌قدر زیاد نیست که بتوانیم با داور هم بجنگیم، امیدوارم این اشتباهات امسال دیگر سراغ تیم ما نیاید.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در خصوص حضور مربیان خارجی در لیگ امسال عنوان داشت: به هرحال وقتی مربیان با کارنامه به کشور ما می‌آیند قطعاً می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، به خصوص مربی سپاهان که بسیار با کیفیت است و بازیکنان بسیار از این مربی تعریف می‌کنند و من هم به عنوان مربی جوان‌تر سعی می‌کنم از تجارب این مربیان بهره بگیرم.

وی در خصوص تحولات تیم ملی تصریح کرد: نمی‌شود خیلی از واقعیت‌ها را گفت و در حال حاضر باید تمرکزم روی تیم خودمان باشد، به خاطر حفظ تمرکز خودم و تیم ملی چیزی نمی‌گویم ولی در این مدت مشکلات زیادی برای تیم ملی ایجاد شد و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم نداشتیم.

بالاترین جایگاه را برای خودمان در نظر می‌گیریم

تارتار در خصوص جایگاه ذوب‌آهن در لیگ امسال گفت: همیشه بالاترین جایگاه را برای خودمان در نظر می‌گیریم ولی انتظار داریم که هواداران منطقی باشند، ما می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم، قول می‌دهیم که هوادار خیالش راحت باشد و جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تصمیم کمیته فنی برای تیم ملی تصریح کرد: وقتی کمیته فنی یک تصمیمی می‌گیرد و با هماهنگی صورت می‌گیرد و این تصمیم اجرا نمی‌شود و اسکوچیچ برمی‌گردد، ضعف بزرگی است، شاید در کشور ما فقط این اتفاق می‌افتد.

وی در خصوص اعضای جدید کادر فنی گفت: یکی از بچه‌های کادر حسین معمار بود که از او تشکر می‌کنم، وی از ایران رفت، محمد نوری که شاگرد خودم بود و شناخت خوبی از او داشتم به تیم اضافه شد، از سال گذشته دنبال بودم تا حدادی‌فر اضافه شود که امسال این اتفاق افتاد و تصمیم خودش بود که مربیگری را شروع کند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی تارتار تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن فوتبال اصفهان سرمربی تیم فوتبال سال گذشته ذوب آهن تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود