Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ ملتها در بخش زنان امشب به پایان رسید و نهایتاً ایتالیا بود که موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. این تیم پر قدرت با غلبه بر برزیل در مسابقه نهایی موفق شد فاتح لیگ ملتهای زنان شود.

تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله گروهی فقط دو شکست را مقابل تیم های ترکیه و چین تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در مرحله یک چهارم نهایی یک بار دیگر در مقابل چین قرار گرفتند اما این بار با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر گرفتن انتقام راهی نیمه‌نهایی مسابقات شوند.

ایتالیا در مرحله نیمه نهایی مقابل یکی دیگر از رقبای خود در مرحله گروهی که مقابل آنها شکست خورده بود قرار گرفت و این بار هم موفق به گرفتن انتقام شد و ترکیه را در سه ست متوالی شکست داد تا به قاطعانه ترین شکل ممکن راهی فینال شود.

ایتالیای توقف‌ناپذیر امشب در مسابقه فینال برابر برزیل قرار گرفت و موفق شد به شکل تقریباً ساده‌ای حریف خود را شکست دهد تا با شایستگی کامل عنوان قهرمانی لیگ ملت ها را از آن خود کند. ایتالیا به ترتیب با نتایج ٢۵-٢٣، ٢۵-٢٢ و ٢۵-٢٢ پیروز شد تا فاتح VNL2022 شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله فینال مسابقات بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا شامگاه چهارشنبه با برگزاری دیدار سوم میان دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان پیگیری شد.

در این دیدار که در بیروت برگزار شد، تیم الریاضی با نتیجه ١٠٠ بر ٧٨ نماینده ایران را شکست داد.

فینال سوپرلیگ غرب اسیا به صورت ٢ از٣ برگزار می شود. شهرداری گرگان در دیدار نخست مقابل الریاضی شکست خورد اما در دیدار دوم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب با شکست در سومین دیدار فینال، تیم شهرداری گرگان به نایب قهرمانی غرب آسیا دست یافت.

کد خبر 6100768

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • مس سونگون از شکست برابر سایپا گریخت/ توقف آریو برابر دریا بابل
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم