Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنبه 25 تیرماه جاری، گزارش درگیری  2 مرد داخل یک طلافروشی در خیابان 17 شهریور از سوی اهالی محله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم عملیات کلانتری 128 تهران‌نو و عوامل ضربت سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری بلافاصله راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

تیم پلیسی پس از حضور در طلافروشی به درگیری  خاتمه دادند و در ادامه متوجه شدند، مرد جوان به قصد سرقت مسلحانه وارد این طلافروشی شده و درگیری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، 2 همدست سارق که بیرون از طلافروشی حضور داشتند و در حال کشیک بودند، پس از شنیدن صدای آژیر ماموران کلانتری سریعا با خودرو پژو پارس پا به فرار گذاشتند.

در ادامه ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در بازرسی بدنی از متهم موفق به کشف سلاح کلت کمری به همراه 6 گلوله جنگی و یک سلاح سرد شدند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهم پس از ورود به طلافروشی با جعل عنوان مامور اداره آگاهی قصد سرقت محتویات داخل مغازه را داشته که پس از ایجاد درگیری با فروشنده مغازه و ازدحام مردم و با حضور بموقع پلیس این سرقت ناکام مانده‌است.

به گزارش تسنیم، متهم پس از بازجویی‌های اولیه برای کشف جرائم احتمالی به دادسرای ناحیه 34 (ویژه سرقت) منتقل شد و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی جهت دستگیری 2 متهم متواری وارد عمل شده‌اند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت مسلحانه طلافروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد