Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه امروز قدرت پدافندی در سایه همین پیشرفت علمی محقق شده است، گفت: هیچ مانع و عاملی نباید پیشرفت علمی مراکز آموزشی و نظامی کشورمان را دچار وقفه کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز (یکشنبه) در جمع فرماندهان مراکز آموزش این نیرو با بیان اینکه شتاب علمی در ارتش به‌ویژه نیروی پدافند هیچ زمان کُند نخواهد شد، اظهار داشت: اقتدار ارتش بسیاری از نقشه ها‌ی شوم دشمنان را به‌چالش کشیده و خنثی کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قدرت پدافندی در سایه پیشرفت علمی محقق شده است، افزود: تردیدی نیست بسیاری از فشار‌های موجود و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه در راستای جلوگیری از دستیابی ملت شریف کشورمان به پیشرفت علمی و اقتدار درون زا اعمال می‌شود که البته تا اقتدار بی‌قید و شرط ایران عزیز در صحنه هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطر نشان کرد: پژوهش در توسعه همه جانبه قدرت پدافندی کشورمان به‌ویژه در زمینه‌ی راداری، موشکی، پهپادی و... باید به‌عنوان اصلی‌ترین عامل پیشرفت علمی مد نظر فرماندهان این نیرو قرار بگیرد، چراکه پژوهش نقطه عطفی در دستیابی به قدرت نظامی است.

وی پژوهش را از محور‌های مهمی دانست که می‌تواند ضامن توسعه و پیشرفت پایدار کشور به‌ویژه در عرصه نظامی باشد به‌طوری‌که اگر پژوهش انجام نشود در تمامی حوزه‌ها شاهد رکود علم و توسعه و در نتیجه تضعیف اقتدار مملکت عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا صباحی فرد پدافند ارتش شهدای ارتش اقتدار ایران نیروی پدافند قدرت پدافندی پیشرفت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است