Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

منت خدای عزوجل را که ما را در زمره متمسکین به ولایت حضرت امیرالمؤمنین علی‌ابن‌ابیطالب (علیه‌السلام) قرار داد تا در سایه‌سار آن امام انس و جان، از برکات و نعمات سرشار الهی بهره‌مند گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عید سعید غدیرخم، تداوم راه ولایت و امامت و امتداد طریق انبیاست و به امر خداوند متعال این امر مهم توسط پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به دستان با کفایت حضرت علی (علیه‌السلام) سپرده شد تا زمین بی‌حجت نماند و بشریت، همواره از نعمت ولایت بهره‌مند باشد.

در ایام خجسته دهه‌ ولایت، فرارسیدن عید الله‌الاکبر غدیرخم، سالروز اکمال دین مبین اسلام ناب محمدی (صلی‌ الله‌ علیه‌ و آله‌ و سلم) را به جمیع حق‌طلبان در سراسر گیتی و آحاد ملّت ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزیر اطلاعات عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

 سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟