Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر در خصوص تیم‌ملی و شرایط فدراسیون بگویم خیلی‌ها ناراحت می‌شوند اما به احترام تیم‌ملی چیزی نمی‌گویم. وقتی از کمیته‌فنی نظر می‌خواهید اما آن را اعمال نمی‌کنید یعنی ایراد بزرگی در فدراسیون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور اصحاب‌رسانه در ورزشگاه ملت برگزار شد؛ در حاشیه این تمرین مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات‌شان در خصوص مسائل روز تیم ذوب‌آهن و فوتبال ایران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار گفت: به احترام تیم‌ملی چیزی در خصوص شرایط فعلی نمی‌گویم؛ اگر صحبت کنم خیلی‌ها در فدراسیون و سایر ارکان از من ناراحت می‌شوند. تمرکز من روی کار خودم و تیمم است. تیم‌ملی فوتبال‌مان مشکلات زیادی در ماه‌های اخیر به خود دیده و حتی بازی تدارکاتی نیز انجام نداده است.

وی افزود: هواداران ذوب‌آهن منطقی باشند؛ ما همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است. به تیم‌مان تعهد داریم و برای آن می‌جنگیم تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم. بازیکنان ذوب‌آهن تمام انرژی‌شان را برای نام این باشگاه خواهند گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: وقتی کمیته‌فنی فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و در خصوص یک موردی اظهار نظر می‌کند اما آن اجرا نمی‌شود و بدین ترتیب اسکوچیچ برمی‌گردد واقعاً عجیب و یک ایراد بزرگ است.

تارتار در رابطه با اعضای جدید کادر فنی‌اش عنوان کرد: محمد نوری شاگرد خودم بود و او را باتوجه به شناختی که داشتم به ذوب‌آهن آوردم. قاسم حدادی‌فر نیز یکی از بازیکنان باهوش فوتبال بوده و هست که از سال گذشته می‌خواستم به کادر فنی تیم اضافه‌اش کنم؛ البته دست او را در انتخاب برای حضور به‌عنوان بازیکن و مربی در ذوب‌آهن باز گذاشتم و خودش تصمیم گرفت به کادر بپیوندد.

صحبت‌های کامل مهدی تارتار در بخش دوم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 588979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم