Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:07:44 GMT

یحیی؛ از تمرین پرسپولیس تا جزیره کیش! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۶۶۳۸

یحیی؛ از تمرین پرسپولیس تا جزیره کیش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جشنواره فوتبال در کیش در حالی امشب مراسمی را برگزار کرد که چهره‌های مهم و بزرگ فوتبال ایران در آن حضور داشتند و در این بین دو کاپیتان سابق تیم ملی نیز بایکدیگر صحبت کردند.

مهدی مهدوی‌کیا و یحیی گل‌محمدی که در ابتدای سال جدید در چارچوب دیدار دوستانه تیم امید و پرسپولیس به مصاف هم رفتند، امشب برای اولین بار پس از سالها در محلی خارج از مستطیل سبز ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه یحیی ساعاتی پیش در ورزشگاه شهید کاظمی تیمش را تمرین داد و پس از آن به کیش رفت تا در این جلسه شرکت کند.

یحیی و مهدوی‌کیا در سالن کنار یکدیگر نشستند و به همراه علی دایی مدام مشغول صحبت و شوخی خنده بودند و پس از آن نیز در حاشیه مراسم برای دقایقی کنار هم حضور داشتند.

نکته جالب اینکه در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان اولین گل تیم ملی ایران با ارسال مهدوی‌کیا و ضربه یحیی گل‌محمدی زده شد و حالا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ آنها در قامت دو مربی مهم در فوتبال ایران حضور دارند.

مهدوی‌کیا و گل‌محمدی یک صعود ناموفق به جام جهانی ۲۰۰۲ را هم تجربه کردند و در جام ملتها نیز همبازی بودند و حالا پس از چند سال دیدار تازه کردند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا سرمربی یحیی گل محمدی سرمربی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

به نقل از خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901731

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی