Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تأمین و توزیع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای دستور وزیر جهاد کشاورزی در خصوص سامانه پایش مواد کودی و لزوم صدور حواله الکترونیک برای تحویل کودهای یارانه‌ای به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی اقدامات لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه سه هزار ۴۹۸ فقره حواله الکترونیکی صادر شده است.

وی افزود: این میزان حواله معادل دو هزار و ۸۹۰ تن انواع کودهای شیمیایی است که از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی توسط مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها صادر شد.

عمرانی ادامه داد: این میزان کود توسط کارگزاران کود شیمیایی بخش خصوصی و تعاونی شهرستان‌ها توزیع شده است.

کد خبر 5540908

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر کود شیمیایی کرمانشاه بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا عید غدیر 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی شیوع کرونا شورای نگهبان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود