Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یک‌شنبه ۲۶ سرطان، سیمینار یک روزه‌ آگاهی‌دهی عامه از سوی ریاست صحت عامه بلخ با هماهنگی ریاست حج و اوقاف این ولایت برای ۲۰۰ تن از علمای مساجد و تکیه‌خانه‌های شهر مزار شریف برگزار گردید.

اداره صحت عامه بلخ گفت: سیمینار یک روزه‌ کمپاین آگاهی‌دهی عامه، در مورد امراض موسمی و کولرا، برای ۲۰۰ تن از علمای مساجد و تکیه‌خانه‌ها، در تالار پروفیسور محمد نادر عالمی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اداره صحت عامه بلخ، در این سیمینار دکتر نجیب‌الله توانا طی آگاهی دهی همه‌جانبه‌، نقش علما را در جامعه‌ امروزی موثر و حیاتی خواند.

توانا تاکید کرد که علما باید روزهای جمعه از طریق منبر در باره‌ ای امراض موسمی و کولرا برای مردم آگاهی‌دهی کنند و خاطر نشان بسازند که از آب آشامیدنی صحی استفاده کنند و میوه‌جات را قبل از خوردن، باید با کلور بشویند.

توانا گفت: هنگامی که مردم در وجود شان علائم امراض یاده شده را مشاهده می‌کنند فورا به نزدیک‌ترین مرکز صحی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کولرا اداره صحت عامه بلخ صحت عامه بلخ آگاهی دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903061

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند