Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدجواد لاریجانی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت  تغییر راهبرد نظامی آمریکا در برابر ایران گفت: سیاست‌های آمریکا مانند سن بایدن فرتوت است و آن‌ها در مقابل ما ناتوان هستند.

دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه گفت که عربستان سعودی هر چقدر که سلاح بخواهد اروپا و آمریکا در اختیار سعودی ها می‌ گذارند اما سلاح های پیش پا افتاده ای که در یمن آن‌ها را بیچاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت که دنیای این تسلیحات و ژست های تسلیحاتی کاملاً عوض شده و ظهور مسئله مقاومت در اینجا مطرح است؛ مقاومت فقط بازوی نظامی نیست، مقاومت یک ایده است که در آن مقاومت نظامی است نه تروریسم و حمله.

محمدجواد لاریجانی معتقد است که ایران قدرت تاثیرگذار معنوی ،سیاسی است و در ذهن دشمنان به عنوان یک عنصر قوی در منطقه ظاهر شده چراکه آن‌ها در نقشه امنیت ملی خود سه کشور را برای منافع ملی خطرناک می بینند که این سه کشور شامل چین ، روسیه و ایران است.

دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه می‌گوید که مقاومت به دنبال فساد و سیطره نیست و تقابل با سیطره است اما در مقابل غرب مرتب طرح ها و ایده هایی را که فرتوت است دنبال می کند لذا آن ها کاملاً با فهم درست از واقعیت و شرایط فاصله دارند.

محمدجواد لاریجانی در میانه برنامه در پاسخ به این پرسش که سفر بایدن به رژیم صهیونیستی را چگونه ارزیابی می کنید ؟ گفت: در سفر بایدن به رژیم صهیونیستی آنها هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کندو طبیعتا ما مطابق فتوای رهبر انقلاب و شرع اجازه نداریم تا به دنبال تولید سلاح های کشتار جمعی از جمله اتم پیش برویم اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم کسی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی کندی که در جریان برجام اتفاق افتاد به سرعت بازسازی می شود و توان هسته‌ای ایران چیزی نیست که با بمباران از بین برود چراکه تحلیلگران نظامی می گویند که توانمندی جمهوری اسلامی ایران محصور نیست .


 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سلاح هسته ای عربستان سعودی محمد جواد لاریجانی سلاح هسته ای ایران افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن

جنبش انصارالله یمن به آمریکا درباره هرگونه اقدام برای تشدید تنش علیه یمن هشدار داده و تاکید کرد که انصارالله انباری از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در پلتفرم «ایکس» به آمریکا درباره هرگونه اقدام نظامی علیه یمن هشدار داد و تاکید کرد که این جنبش زرادخانه بزرگی از سلاح‌های بازدارنده ویژه در اختیار دارد.

محمدعلی الحوثی در ادامه نوشت: با آتش بازی نکنید، تمام آنچه از انبار استراتژیک سلاح‌های بازدارنده یمن انتظار دارید، این است این انبار چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بسیار بسیار بسیار بزرگتر از حد تصور شما است.

 پیش از این «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز به آمریکا درباره هرگونه تشدید تنش هشدار داده و این کشور را تهدید کرد عامل پیامدهای هیچ‌گونه تنشی در مرزهای یمن نباشد.

المشاط گفت: مقدمات مشکوک موجود برای منصرف کردن یمن و تضعیف نقش موثر آن در دفاع از فلسطین به شکست ختم خواهد شد.

ارتش یمن در راستای همبستگی با مردم فلسطین در نوار غزه که از نزدیک به هفت ماه قبل زیر آتش حملات رژیم صهیونیستی هستند، تمامی کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در ۲ دریای سرخ و عرب و خلیج عدن هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد