Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۱ لیگ MLS در حالی قرار است دروازه‌بان ذخیره توپچی‌ها باشد که زک استفن رقیب او در تیم ملی آمریکا، در سال منتهی به جام جهانی به دنبال انتقال قرضی از منچسترسیتی به میدلزبروست. 

مت ترنر باور دارد با پیوستن به آرسنال، در مورد جایگاهش در تیم ملی آمریکا دست به قمار نزده است. 

طرفداری | به گزارش ESPN، این دروازه‌بان ۲۸ ساله به تازگی در انتقالی که ارزش آن می‌تواند به ۱۰ میلیون دلار برسد، از نیو انگلند روولوشن به آرسنال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حضور آرون رمزدیل، کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی میکل آرتتا دارد. ترنر در مصاحبه جدیدش گفته است:

چنین فرصت‌هایی برای یک بازیکن آمریکایی همیشه پیش نمی‌‌آید. نمی‌گویم نگرانم یا این یک قمار بود. این یک پیشرفت آشکار در دوران حرفه‌ای من است. انتقال به تیمی در خارج از کشور، از آنچه که در گفتار به نظر می‌رسد خیلی سخت‌تر است. من طی سه سال اخیر در MLS عملکرد خوبی داشتم و این نخستین پیشنهاد جدی برای من بود. بازی کردن مستمر در MLS تضمین‌کننده جایگاه من در ترکیب تیم ملی آمریکا نبود. من باید بازی خودم را به سطح جدیدی می‌رساندم و همکاری با این بازیکنان لیگ برتری، همین حالا هم باعث ارتقای سطح من شده است. باید به فکر کل دوران حرفه‌ای خودت باشی و نمی‌توان فقط به جام جهانی فکر کرد. من می‌خواستم تا جای ممکن پیشروی کنم و به همین جهت حضور در باشگاهی مثل آرسنال، رویایی بود که به حقیقت پیوست. 

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی چرخش عجیب ضرغام اسماعیل؛ ستاره عراقی به لیگ ایران می‌آید درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول، در لیست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا برای خرید در بازار تابستانی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی نوشت که باشگاه بارسلونا خرید یک بال چپ جدید را در اولویت برنامه‌های خود برای بازار نقل و انتقالات پایان فصل قرار داده و اولین گزینه‌اش هم لوئیس دیاس ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول است.

تصمیم ژاوی هرناندس برای ادامه دادن به مربیگری در بارسلونا تا پایان قراردادش (تابستان 2025) کمی به اوضاع باشگاه ثبات بخشیده و دست باشگاه را برای تحقق برنامه‌هایش در بازار نقل و انتقالات بازتر می‌گذارد. انتظار می‌رود که ژاوی در فصل آینده نیز با آرایش مورد علاقه‌‌اش (3-3-4) بارسلونا را به میدان بفرستد و به همین دلیل او برای سمت چپ خط حمله تیمش به یک گزینه اضافه نیاز دارد. او اما می‌داند که برای رسیدن به هدفش، باشگاه باید بازیکن بفروشد تا بتواند بازیکن بخرد چرا که یکسری تغییرات بزرگ دیگر هم قرار است در نوکمپ رخ دهد.

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

طبق گزارش موندودپورتیوو؛ لوئیس دیاس برای ژاوی نسبت به دیگر گزینه‌های مورد نظرش که برای مدتی طولانی‌تر به باشگاه‌های فعلی‌شان متعهد هستند، در دسترس‌تر است که یکی از دلایل آن تغییر سرمربی لیورپول در پایان فصل است. جدایی کلوپ از قرمزپوشان مرسی‌ساید و ورود آرنه اسلات برای جانشینی او، احتمالاً زمینه‌ساز یکسری تغییرات تاکتیکی در شیوه بازی لیورپول خواهد شد که یکی از تبعات آن تردید بازیکن درباره جایگاهش در ترکیب اصلی و وسوسه شدنش برای ترک آنفیلد است.

با این حال خرید دیاس برای بارسلونا کار آسانی نخواهد بود، چرا که قیمت او حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است و پرداخت چنین رقمی حتی با در نظر گرفتن یک تخفیف قابل توجه با وضعیت مالی فعلی بارسا همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ