Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@09:59:29 GMT

گروگان‌گیری نافرجام با ورود به‌موقع پلیس در ساری

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۷۱۱۱

گروگان‌گیری نافرجام با ورود به‌موقع پلیس در ساری

به گزارش فارس، نووروز حسین‌پور با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت.های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گروگانگیری در یک منزل مسکونی در یکی از مناطق شهری شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و امداد و نجات این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، پسر ۱۷ ساله یک خانواده با استفاده از سلاح سرد ( تفنگ بادی) مادرش را در داخل یکی از اتاق‌های منزل مسکونی محبوس و به گروگان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: با حضور به‌موقع کارشناسان و مشاوران پلیس و مذاکره با فرد گروگانگیر، سرانجام این فرد خود را تسلیم پلیس کرد و مادر محبوس در اتاق آزاد شد.

حسین پور گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس از خانواده گروگانگیر مشخص شد، متهم به گروگان‌گیری (پسر خانواده) که دارای مشکلات روحی و روانی است، اقدام به این عمل خطرناک کرده که پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری