Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فی نفسه وجود مقام «مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» اقدامی مثبت است، گفت: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت بگلریان در گفت‌گو با ایران اکونومیست با اشاره به عملکرد مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار کرد: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و با توجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در حوزه‌های اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت‌های دینی کسب اطلاع کنند.

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور خاطر نشان کرد: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روبرت بگلریان ، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم