Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:03:58 GMT

پرواز امروز استقلال به اردوی ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۷۳۵۷

اعضای تیم فوتبال استقلال با توجه به نهایی شدن سفرشان به ترکیه امروز راهی این کشور خواهند شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اقدامات مسئولان باشگاه استقلال، سفر اعضای این تیم برای برگزاری اردوی 10 تا 12 روزه به آنکارای ترکیه نهایی شد و قرار است آبی‌پوشان با پرواز ساعت 16 یا 17 امروز (یکشنبه) راهی این کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، هفت بازیکنی که ریکاردو ساپینتو نام‌شان را خط زده است به همراه محمدحسین مرادمند حضور نخواهند داشت. مرادمند در ادامه با کسب مجوز از سازمان وظیفه عمومی می‌تواند در این اردو حضور داشته باشد.

سبحان خاقانی وینگر استقلال نیز که رباط صلیبی پاره کرده است، در اردو غایب خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر استقلال اردوی خارجی ساپینتو آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت مسی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان تحت هدایت رضا عنایتی را شکست  دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

جلال الدین علی محمدی بازیکن مسی‌ها در دقیقه ۳۲ با شوتی زمینی موفق شد دروازه پیکان را باز کند تا مسی‌ها در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند، اما در در دقیقه ۴۸ ابولفضل زمانی موفق شد با گشودن دروازه حامد لک کار را به تساوی بکشاند.

مرحم نویدکیا از بهمن سال گذشته هدایت مسی ها را برعهده گرفت و تاکنون با این تیم موفق شده است نتایج قابل قبولی کسب کند تا ضعیف مسی ها در نیم فصل اول لیگ برتر به دست فراموشی سپرده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!