Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:51:16 GMT

خدمات به جامعه هدف بهزیستی ارتقا پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۸۰۰۶

خدمات به جامعه هدف بهزیستی ارتقا پیدا کند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان، با اشاره به گستردگی جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: ارائه خدمات این سازمان تنها با اتکا به اعتبارات دولتی امکانپذیر نیست و باید زمینه جذب کمکهای خیرین برای کمک به خدمات بهزیستی فراهم شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار مدیر و معاونین اداره کل بهزیستی که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، اظهار کرد: وجود خیرین و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های انسان دوستانه نشان دهنده پویایی نهادهای حمایتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم استان با وجود بضاعت مالی نامناسب، همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند، افزود: باید از این ظرفیت ارزشمند برای ارتقای خدمات بهزیستی به جامعه هدف، استفاده شود.

استاندار کردستان بر لزوم شفاف سازی خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی تاکید کرد: هر چه اطلاع رسانی درباره نیازها و کمک‌های انجام گرفته بیشتر باشد، تمایل خیرین برای حمایت بیشتر خواهد بود.

زارعی کوشا، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه بهزیستی برای پیگیری وظایف سازمان و تحقق مطالبات جامعه هدف بەویژه مناسب‌سازی معابر را ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه هفته بهزیستی فرصت مناسبی برای مرور فعالیت‌های انجام شده و بررسی نقاط ضعف و قوت این سازمان است، افزود: بهزیستی متولی تمام امور مربوط به جامعه هدف تحت پوشش نیست بلکه باید نقش محوری خود را ایفا کند که هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است.

زارعی‌کوشا با اشاره به تخصیص اعتبار مناسب برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، بر لزوم تلاش برای جذب حداکثری این اعتبار تاکید کرد.

وی از اختصاص اعتبارات مناسبی از محل سفر رییس جمهور به استان برای حوزه بهزیستی خبر داد.

استاندار کردستان یادآور شد: گاهی برخی اخبار و حوادث، تمام تلاش یک مجموعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که باید در گام اول از بروز حوادث پیشگیری کرد و در گام دوم و در صورت وقوع برخورد هوشمندانه‌ای با موضوع داشت تا زمینه‌های سواستفاده، به حداقل برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند