Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز قبل بود که خبر رسید صلاحیت اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در حال بررسی است و احتمالا بر کنار شود، در همین میان اختلاف نظر شدیدی هم بین بازیکنان ایجاد شد. اما روز گذشته خبر رسید که اسکوچیچ در سمت خود باقی می‌ماند. مهراب قاسم‌خانی در واکنش به این اخبار ضد و نقیض با انتشار استوری در اینستاگرامش نوشت: «جا دارد یک خسته نباشید به وزارت مردمی ورزش و فدراسیون مقتدر فوتبال بگوییم که نزدیک جام‌جهانی و با شعور و درایت تمام، موفق شدند در مرحله اول بین بازیکنان دو دستگی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدش با اعلام عمومی رد صلاحیت فنی و مدیریتی اسکوچیچ، به غیرمحترمانه‌ترین شکل ممکن، اقتدار و شخصیتش را توی رختکن از بین ببرند و در انتها خم در مسئولیت خودش ابقایش کنند.»

۵۷۲۴۵

کد خبر 1652378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ مهراب قاسمخانی چهره ها در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سامره قلیچ خانی بیان کرد: هم اکنون در استان همدان ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی فعالیت می‌کنند که این تعداد در مراکز درمانی ۴۰۰ نفر و در مراکز بهداشتی ۳۱۵ نفر است.

وی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۲۲ هزار زایمان در استان انجام شده است که ۴۵ درصد به صورت زایمان طبیعی انجام گرفته است و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

قلیچ خانی ادامه داد: در سال گذشته در استان همدان شاهد روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی، بستری متصل به تولد و روند ثابت غیر افزایشی در شاخص سزارین کل بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: میزان موفقیت بارداری در زوج‌های با مشکلات ناباروری در مراکز ناباروری استان به طور میانگین ۳۳ درصد است.

کد خبر 6099855

دیگر خبرها

  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس