Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین سیاستمدار فرانسوی از «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس‌جمهور امارات، به دلیل انتخاب فرانسه به عنوان اولین سفر بین‌المللی خود، قدردانی کرده‌اند.

به گزارش خلیج تایمز، این سیاستمدارن تاکید داشتند که قدردان تصمیم او هستند و این سفر بسیار برایشان محترم است.

به گفته «انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک امارات، شیخ محمد بن زاید امروز (دوشنبه) ۱۸ ژوئیه به فرانسه سفر خواهد کرد و «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، در پاریس میزبان او خواهد بود تا در مورد معاملات دوجانبه رایزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه مرکز در پارلمان فرانسه هم به خبرنگاران گفت: «ما از محمد بن زاید آل نهیان سپاسگزاریم که فرانسه را به عنوان مقصد اولین سفر خارجی خود پس از رسیدن به این مقام انتخاب کرد. شیخ محمد میهمان عزیزی برای ما است و پیشتر زمانیکه او هنوز ولیعهد ابوظبی بود در سفرش به فرانسه با او بیشتر آشنا شدیم.»

این مقام در ادامه افزود: «روابط فرانسه و امارات متمایز و موفق است، ما با دوستان اماراتی خود در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد، دفاع، فرهنگ، حفاظت از میراث و آب و هوا مشارکت قوی و محکمی داریم و فرهنگ را سنگ بنای این روابط می‌دانیم.»

«ژان ویکتور» نماینده پارلمان فرانسه، نیز سفر دولتی محمد بن زاید آل نهیان به فرانسه را ستود و آن را تاریخی توصیف کرد و گفت: «آخرین سفر رسمی او به فرانسه در سال ۱۹۹۱ بود و تحولات بزرگی در فرانسه ایجاد کرد امروز هم سفر او با تحولات بزرگی همراه خواهد بود.»

او در ادامه افزود: «روابط بین فرانسه و امارات متمایز است. امارات در همه زمینه‌ها حضور و تأثیر زیادی بر تصمیمات بین‌المللی دارد و ما به گام‌های برداشته شده برای مشارکت فرانسه و امارات در همه زمینه‌ها افتخار می‌کنیم.»

در حال حاضر خیابان‌های پاریس در آستانه سفر رسمی محمد بن زاید آل نهیان به فرانسه با پرچم‌های امارات تزئین شده است.

همچنین هفته جاری یک منبع در کاخ الیزه (کاخ ریاست جمهوری فرانسه) اعلام کرد که فرانسه و امارات قرار است قراردادی امضا کنند که براساس آن فرانسه گازوئیل را از امارات دریافت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیخ محمد بن زاید آل نهیان امارات متحده عربی امانوئل مکرون محمد بن زاید آل نهیان فرانسه و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است

رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2024) طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه نشان‌ دهنده این است که ایران تحریم‌ ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رئیسی ادامه داد: هم‌چنین طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد کشور ما با ذخایر مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری داشته باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه به‌دست جوانان عزیز ما رقم خورده در این نمایشگاه آورده شده و ترجمان این رویداد بزرگ اقتصادی این است که ما توانسته‌ایم و می‌توانیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت