Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی توکلی رئیس هیات پرورش اندام  شهرستان آباده گفت: مسابقات مچ اندازی بانوان فارس انتخابی کشور با حضور ورزشکارانی از سراسر استان در سالن شهدای والفجر شیراز برگزار شد و بانوان آباده با کسب ۱۴مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها بر سکوی سوم ایستادند.

او گفت:  تیم آباده نیز موفق شد یک مدال طلا، نه مدال نقره و چهار مدال برنز انفرادی و مقام سوم تیمی استان را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: در رقابت‌های مچ اندازی بانوان استان فارس مرضیه فرخی یک طلا یک نقره، آمنه حسینیان دو نقره، زهرا یزدانی دو نقره، افسانه ایزدی دو نقره، ام البنین نعمت الهی یک نقره یک برنز، مهر انگیز پیمان یک نقره، آتنا عسکری یک برنز، الهام توکل یک برنز، مرضیه جنتی یک برنز را بدست آوردند.

رئیس هیات پرورش اندام شهرستان آباده گفت: افسانه ایزدی، آمنه حسینیان و مهر انگیز پیمان به عنوان داور مسابقات با هیات استان فارس همکاری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسابقات مچ اندازی بانوان یک برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش کاتا ناگه نوکاتا، ستاره موسوی و حنانه رحمانی از شهرستان بهار با امتیاز ۳۵۶ نشان طلا را به خود اختصاص دادند و نگار و نیکا مرادی از همدان با ۲۰۴ امتیاز نشان نقره گرفتند.

همچنین در بخش کاتامه نوکاتا، عارفه و مائده سروش مهر از همدان با امتیاز ۳۶۲ به نشان طلا و پریسا قره خانی و صبا شیری از بهار با امتیاز ۳۶۱ به نشان نقره دست یافتند.

در بخش جونو کاتا هم زهرا سلطانی و نازنین زمانی از بهار با امتیاز ۳۹۷ موفق به کسب نشان طلا شدند.

این رقابت‌ها با شرکت جودوکارانی از همدان و بهار در خانه جودو شهیدسپهری همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری