Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@13:49:06 GMT

علی دایی: آرزوی من نشستن روی نیمکت تیم ملی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۸۴۶۵

علی دایی: آرزوی من نشستن روی نیمکت تیم ملی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی یک‌شنبه شب در حاشیه افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و پس از آن، لازم است بگویم فرصت مناسبی وجود دارد تا مردم دنیا، کشور ما و جزیره کیش را بشناسند چراکه همسایه دیوار به دیوار و آب به آب قطر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امیدوارم این فرصت بزرگ را غنیمت بشماریم و به‌خوبی از آن استفاده کنیم. همه اتفاقات مثبت بستگی به خودمان و کارهایی که تا جام جهانی انجام می‌دهیم، دارد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: فقط می‌توانم آرزوی موفقیت برای تیم ملی را داشته باشم. البته امیدوارم همه افراد اختلافات در تیم ملی را کنار بگذارند و سعی کنند بهترین بازی‌ها را انجام بدهند.

در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: آرزوی هر مربی حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش است، اما من برای خودم یک‌سری دیدگاه‌های دیگری دارم و بنابر آن عقاید زندگی می‌کنم.

او ادامه داد: الان نه زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی بود و نه وقت کافی برای تیم ملی وجود داشت. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از تمام عزیزانی که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم ولی الان زمان مناسبی برای گرفتن پست مربیگری تیم ملی نبود.

علی دایی در خصوص دوری طولانی مدتش از فوتبال ابراز کرد: خدا را شکر این دوری موجب شده به کارهای دیگر و زندگی برسم و زندگی‌ام رونق بیشتری بگیرد.

256 251

کد خبر 1652400

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد

علی دایی اسطوره فوتبال ایران همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در چندسال اخیر هم به واسطه رفتار‌ها و کار‌های خیری که انجام داده بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

او چند روز پیش به مناسبت تولد صالح محمدرحیمی عکاس و خبرنگار ورزشی به منزل این شخص رفت و با او و مادرش دیدار کرد. 

علی دایی در این دیدار به احترام مادر ۹۸ ساله محمدرحیمی، بر پیشانی او بوسه زد.

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد