Web Analytics Made Easy - Statcounter

از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

به گزارش عصر ایران و براساس اعلام سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه در بخش‌هایی از جنوب شرق فارس و جنوب بوشهر دور از انتظار نیست.

از امروز تا جمعه در نواحی شرق و شمال شرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. سه شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش سرعت باد و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌رود.

طی پنج روز آینده با شکل گیری متناوب توده‌های گردوخاک بر روی کشور عراق و انتقال آن به استان‌های مرزی در غرب و جنوب غرب کشور در این نواحی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید انتظار می‌رود.

از امروز تا جمعه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود. همچنین سه شنبه خلیج فارس و از چهارشنبه تا جمعه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

تماشاخانه ابتکار خلاقانه یک خیریه در ایران که برای یتیمان فعالیت می‌کند (فیلم) ببینید| ایرباس این گونه به مسافرانش بابت ایمنی اطمینان می‌دهد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیش بینی تا جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، افزود: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها اجتناب کنند.

سلطانی گفت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روز‌های خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی