Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،تیم ملی المیپاد زیست شناسی ایران با کسب چهار مدال طلا در سی و سومین المپیاد بین المللی زیست شناسی، رتبه اول جهان را از آن خود کرد.

به نقل از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مهدی افشاری، امیررضا زینالی، محمدامین کیانی و محمدمهدی رحیم پور اعضای تیم چهار نفره کشورمان در این رقابت علمی بودند که توانستند با کسب چهار مدال طلا بهترین نتیجه ادوار المپیاد زیست شناسی از سال ۱۳۷۸ تا ۱۴۰۰ را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیاد جهانی زیست ۲۰۲۲ امسال به میزبانی ارمنستان و با حضور ۶۵ کشور به صورت حضوری برگزار شد که ایران و روسیه به طور مشترک در رده نخست قرار گرفتند.

اعضا و سرپرستان تیم المیپاد زیست ایران، دوشنبه، ۲۷ تیرماه، از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) وارد کشور شده و مورد استقبال مسئولین قرار خواهند گرفت.

موفقیت تیم المپیاد ملی فیزیک دانش‌آموزی در سوئیس

دانش‌آموزان تیم المپیاد ملی فیزیک دانش‌آموزی نیز توانستند در مسابقات جهانی المپیاد فیزیک ۲۰۲۲ سوئیس ۲مدال نقره و ۳ برنز را کسب کنند.

دانیال حسین‌تبار و محمدصدرا حسینی دو مدال نقره را در این رقابت‌ها از آن خود کردند و طاها علی‌محمدی، رادمهر فتحی و بهراد جهانی صاحب نشان برنز این رقابت دانش آموزی شدند.

آزمون المپیاد جهانی فیزیک از دوشنبه ۲۰ تیرماه آغاز شد و تا چهارشنبه ۲۳ تیر ادامه داشت و به صورت مجازی در دو بخش عملی و تئوری برگزار شد.


انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد