Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی پاراکانو گفت: برای اولین بار سعی داشتم روی سکوی جهانی قرار بگیرم که متاسفانه کشور میزبان مانع اعزام قایقرانان ایران به این مسابقات شد.

اسلام جاهدی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: امسال در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و قهرمانی جهان کانادا بودم که متاسفانه هر دو تورنمنت را از دست دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از تغییر زمان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک اردوها همچنان در دریاچه آزادی ادامه داشت تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم که متاسفانه با وجود تمام اقدامات انجام شده از سوی فدراسیون قایقرانی برای اعزام ورزشکاران به این تورنمنت، کشور میزبان همکاری لازم را در این زمینه نداشت.

عضو تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در قهرمانی جهان کانادا داشتید، خاطرنشان کرد: برای کسب مدال در قهرمانی جهان از فروردین ماه بدون وقفه در اردوی آمادگی بودم و با رکوردهای ثبت شده در مسابقات انتخابی درون اردویی به کسب مدال امید زیادی داشتم.

جاهدی در پاسخ به این پرسش که آیا تا به امروز از نظر امکانات در دریاچه آزادی مشکل خاصی داشتید یا خیر؟ افزود: تمام شرایط و امکانات لازم در دریاچه آزادی فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد. حتی اردوها با وجود این که مسابقه خاصی پیش‌رو نیست بدون وقفه و مرتب در حال برگزاری است و قایقرانان احساس رضایت می‌کنند.

وی گفت: از زمانی که مربی برزیلی هدایت تیم ملی پاراکانو را برعهده گرفته، تمرینات برحسب نوع معلولیت به صورت تخصصی ارایه می‌شود و روند کار قایقرانان رو به رشد است.

عضو تیم ملی پاراکانو در پایان از حمایت های فدراسیون قایقرانی، کمیته ملی پارالمپیک و باشگاه صنایع پشتیبان استان هرمزگان تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اسلام جاهدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اسلام جاهدی تیم ملی پاراکانو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران

حمیده اسماعیل‌نژاد به مدال برنز تور برنزی جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند