Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی، شهردار تهران طی پیامی به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، بر نقش سینما به عنوان رسانه‌ای برای تقویت و عرضه نگاه فرهنگی تأکید کرد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ متن پیام علیرضا زاکانی، شهردار تهران به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به شرح زیر است:

هو المصور

به نام خداوند تصویرگر که هر جلوه و تصور نیکی که در جهان است، قائم به ذات و اراده اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از او یاری می‌جوییم تا دیدگان ما را به بهترین ابصار مبدل سازد و احوال ما را به تفضلش، بهبود بخشد.

تهران قلب تپنده ایران اسلامی و ایران سربلند، الهام بخش مقاومت و شکوفایی در جهان اسلام است. این قلب پر تپش به تکاپوی مردمانش زنده است. به روحی که در آن بوسیله اسطوره‌های نامدار و چهره‌های گمنامش در آن دمیده شده است.

هنر ابزار انتقال و ماندگاری پیام است. به وسیله هنر و چاشنی خلاقیت است که می‌توان عناصر و ارزش‌ها را در جهان رسانه و روایت، گسترش داد و بر دامنه مخاطبان و دلبستگی معرفتی ایشان افزود. سینما چه از نگاه هنر و چه از منظر صنعت، رسانه‌ای برای تقویت و عرضه نگاه فرهنگی ماست.

اینک که هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با رویکرد شناخت و بازتعریف حقوق و اخلاق شهروندی و شهرنشینی با محوریت مدیریت جهادی، امید به آینده و پیشرفت برای تحقق چشم انداز «کلانشهر تهران؛ الگوی جهان اسلام» به همت هنرمندان، دست‌اندرکاران امور هنری و فرهنگی و همکاران تلاشگرم برپا گشته است، ضمن قدردانی و آرزوی توفیق برای شورای محترم سیاستگذاری و اجرایی جشنواره، دبیر محترم، هیات‌های محترم انتخاب و داوری، سینماگران، هنرمندان فیلمساز و مخاطبان هنردوست آثار به نمایش درآمده در جشنواره، اعلام می‌دارم که خانواده شهرداری تهران و خادمان مردمان این شهر، برای پویایی، مجد و درخشش هنر متعهدانه و مفهومی سینما، از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و امید آن دارند که جامعه هنری، دلسوزانه و مومنانه، به انعکاس واقعیت های شهر تهران و گام برداشتن این کلانشهر در مسیر پیشرفت و عدالت بپردازند.

علیرضا زاکانی

شهردار تهران

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهردار تهران جشنواره شهردار زاکانی جشنواره فیلم شهر هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران طی حکمی «سید مهدی متولی» را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» منصوب کرد.

سید مهدی متولی پیش از این مدیر دفتر شهردار تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان