Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین یوونتوس قصد دارد زیرنظر ژوزه مورینیو به کارش ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که در پایان ماه ژوئن به حضور هفت ساله‌اش در یوونتوس پایان داد، به نظر می‌رسد قصد دارد به رُم ملحق شود. بر اساس ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» این مهاجم آرژانتینی پس از مذاکره‌ای که مدیران باشگاه رُم شب گذشته (یکشنبه) با مدیر برنامه‌های او داشتند، به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابریتزیو رومانو دیگر خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ توافق کامل برای انتقال پائولو دیبالا به جمع جالوروسی صورت گرفته است و این مهاجم 28 ساله با امضای قراردادی سه ساله و به‌عنوان بازیکن آزاد به رُم ملحق خواهد شد. رومانو اعلام کرد، ژوزه مورینیو در تصمیم نهایی دیبالا نقش پررنگی داشته است و او با توضیح پروژه باشگاه، پائولو را برای پیوستن به جمع جالوروسی متقاعد کرد.

پیوستن دیبالا به اینتر منتفی شد/ لاخویا مشتری بزرگی ندارد

انتظار می‌رود انتقال رسمی مهاجم پیشین یوونتوس به جمع رُمی‌ها در روزهای پیش رو نهایی شود. دیبالا بحث پیوستنش به اینتر به شدت مطرح بود، اما به دلیل تعلل این مهاجم آرژانتینی و مدیر برنامه‌هایش و نپذیرفتن پیشنهاد اولیه این باشگاه ایتالیایی، موضوع پیوستنش به نراتزوری به دلیل جای خالی نبودن در ترکیب اینتر در نهایت منتفی شد.

دیبالا در 293 بازی که برای بانوی پیر به میدان رفت، آمار 115 گل زده و 48 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان یوونتوس ژوزه مورینیو رم پائولو دیبالا اینترمیلان یوونتوس ژوزه مورینیو رم پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ، رم میهمان ناپولی بود:

اطلاعات بازی ناپولی - رم بستر برگزاری: هفته ۳۴ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: یک شنبه، ۹ اردیبهشت 140۳ (۲۸ آوریل 2024) ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران مکان: ورزشگاه دیگو مارادونا، ناپل داور: لوکا پایرتو گلزنان: دیبالا (دیبالا ۵۹ پنالتی)، آبراهام (۸۹) / اولیویرا (۶۵)، اوسیمن (پنالتی ۸۴)

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)