Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه شات دان سالیانه واحد احیا مستقیم بر افزایش تولید در این واحد تاکید کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر معروفخانی جابجایی تعمیرات واحد احیا مستقیم از زمستان به تابستان را یک حرکت استراتژیک در جهت استفاده از خاموشی اجباری ناشی از کمبود برق در تابستان عنوان کرد و گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، و در نظر داشتن تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، انتظار داریم با برنامه ریزی و بهبود های انجام شده در دو مدول واحد احیا مستقیم ،تولید آهن اسفنجی فولاد هرمزگان در سال جاری از ظرفیت اسمی آن که 1 میلیون 650 هزار تن می باشد عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برآنیم تا بعد از تعمیرات سالیانه واحد فولاد سازی که از ابتدای مرداد آغاز می شود، با بهبودهای انجام شده در جهت افزایش ریت شارژ کوره ها ، افزایش راندمان تولید در خطوط فولادسازی را شاهد باشیم و این مهم را با تمام توان با همراهی شرکت های بنیان دنبال خواهیم کرد.
وی بر رعایت ایمنی حین تعمیرات و پشتیبانی مناسب از کارگران و متخصصین فعال در این تعمیرات تاکید کرد.
سید اصغر مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان نیز با اشاره به اینکه تا کنون کلیه فعالیت ها طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش رفته گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان این تعمیرات 242000 نفر ساعت کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم