Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@12:47:44 GMT

آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۰۱۹

آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان

تین نیوز

فرماندار مسجدسلیمان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا رضایی فاضل در خصوص آخرین وضعیت روند ساخت فرودگاه مسجدسلیمان اظهار کرد: در سفری که وزیر کشور به خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان داشت تصمیمات بسیار خوبی برای فرودگاه مسجدسلیمان اتخاذ شد تا روند ساخت و تکمیل این فرودگاه سرعت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس توافقات انجام شده ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان در نظر گرفته شده که با تخصیص آن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه خواهیم بود.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که در روند ساخت و تجهیز فرودگاه وجود داشت بحث تخصیص اعتبار و مشکلات مالی بود که خوشبختانه با اختصاص این بودجه شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

رضایی فاضل عنوان کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات، روند ساخت، تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان سرعت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه مسجدسلیمان باشیم، ادامه داد: همه توافقات با دیگر بخش‌ها برای ساخت فرودگاه انجام و مشکلاتی که در گذشته با دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشت مرتفع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین رضا رضایی آخرین مشکلات مالی بودجه فرودگاه مسجدسلیمان فرماندار مسجدسلیمان رضایی فاضل فرودگاه مسجدسلیمان تجهیز فرودگاه روند ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کندوان یکطرفه شد

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران از انسداد و یکطرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

او افزود: محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا ۱۲ شب مسدود و تردد از هراز و سوادکوه ممکن است.

سرهنگ جهان تاب درباره وضعیت ترافیک گفت: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزار چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

او افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان هم سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از نظر وضعیت جوی نیز شاهد بارش پراکنده باران در برخی نواحی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر