Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پویش احسان غدیر به همت ستاد اجرایی و گروه‌های جهادی همکار قصد دارد در سراسر کشور طی روز عید غدیر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کند، تاکید کرد: سهم استان سمنان از این طرح ۴۰ هزار پرس غذای گرم است.

وی با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی و هیئت در برگزاری این رسم غدیری با ستاد اجرایی همکاری دارند، افزود: غذاها بین نیازمندانی که توسط گروه‌های جهادی در سراسر استان سمنان و به خصوص مناطق محروم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبخ ۱۱۰ دیگ غذا در شهرستان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان با بیان اینکه یک برنامه شاخص شامل برپایی ۱۱۰ دیگ غذا در سمنان و در حسینیه شهدای مدافع حرم این شهرستان با همراهی سپاه و هیئت‌های مذهبی از جمله بخش‌های این طرح است، گفت: ترویج فرهنگ اطعام غدیری از جمله محورهای این طرح محسوب می‌شود.

احمدی بیان کرد: در بیانات گوهر بار اهل بیت (ع) به اهمیت اطعام روز غدیر تاکید فراوان شده است تا جایی که اطعام یک نفر در این روز برابر با اطعام و تکریم همه پیامبران، صدیقان و شهیدان است همچنین ستاد اجرایی با همراهی هیئت‌های مذهبی استان تلاش دارد تا در راستای تبیین فرهنگ اطعام نیازمندان گام‌های اساسی بردارد.

کد خبر 5541029

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره عید غدیر خم عید غدیر 1401 اطعام نیازمندان عید غدیر خم عید غدیر 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل حجاب و عفاف شیوع کرونا شورای نگهبان خراسان رضوی ایلام ستاد اجرایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳