Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از onmsft، همیشه می‌توانید برای بهبود ارتباطات خود از چند ایموجی اضافه کنید. در ادامه شیوه افزودن ایموجی به کیبورد ذکر شده است؛

هر برنامه‌ای مانند Notepad، Browser و ... را برای تایپ متن خود باز کنید.

به فضای خالی ویرایشگر متن در رایانه شخصی خود بروید و کلید Windows + را فشار دهید.
روی زبانه ایموجی کلیک کنید و ایموجی یا شکلک‌هایی را که اکنون می‌خواهید در رایانه شخصی خود وارد کنید، انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط مشکل است و هنگامی که از طریق متن ارتباط برقرار می‌کنید، غیرمعمول نیست که چیز‌هایی را که می‌خواهید بگویید یا انجام دهید به اشتباه معرفی کنید، اینجاست که ایموجی‌ها می‌توانند کمک کنند. ایموجی برای اولین بار با تلفن‌های همراه در ژاپن در دهه ۹۰ معرفی شد، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌ها یا احساسات خود را واضح‌تر منتقل کنید. خوشبختانه، می‌توانید از افکت ایموجی‌ها در رایانه ویندوزی خود نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از ایموجی در ویندوز ۱۰
می‌توانید به راحتی از طریق یک میانبر صفحه کلید ساده، ایموجی‌ها را به ویندوز خود اضافه کنید.

یک برنامه ویرایشگر متنی را باز کنید؛ به عنوان مثال: Word، PowerPoint و Microsoft Edge برنامه‌های مرتبط هستند، اکنون به قسمتی از ویرایشگر متن بروید و کلید Windows + را فشار دهید، صفحه ایموجی را انتخاب کرده و هر شکلک را که می‌خواهید در رایانه خود وارد کنید، به این ترتیب ایموجی انتخابی شما در رایانه شخصی‌تان قرار می‌گیرد، علاوه بر این می‌توانید با تایپ کردن نام آن در نوار جستجوی ایموجی، آن را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید 

نحوه تمیز کردن لپ تاپ به صورت اصولی و صحیح


چند مورد سرگرم کننده دیگر

 غیر از ایموجی‌ها، می‌توانید از نماد‌ها یا کائوموجی بر روی متن‌های خود در ویندوز نیز استفاده کنید. روند تا نقطه دوم از بالا به همین صورت خواهد بود. از آنجا به جای نماد ایموجی، تب شکلک یا نماد را انتخاب کنید، سپس می‌توانید هر سبکی را که می‌خواهید با کلیک بر روی تب آن و کلیک بر روی شکلک خاص انتخاب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه صفحه کلید ایموجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.

به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی