Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:02:33 GMT

ادعای عجیب آ.اس؛ رونالدو راهی اتلتیکو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۱۲۱

ادعای عجیب آ.اس؛ رونالدو راهی اتلتیکو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد و پیوستن این بازیکن به باشگاهی دیگر هنوز به پایان نرسیده است. 
او یک سال پیش از یوونتوس جدا شد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یکی از سخت‌ترین فصل‌های فوتبالی خودش را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شیاطین سرخ بدترین نتیجه تاریخ حضورشان در لیگ برتر را در فصل گذشته به دست آوردند و در نهایت به جایگاه ششم جدول رده‌بندی رضایت دادند تا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز بمانند. 
تمامی این اتفاقات در کنار عملکرد نه چندان خوب این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شد که او به فکر جدایی از این باشگاه باشد و درخواستش را نیز با مدیران این باشگاه لیگ برتری در میان بگذارد. 


در روزهای اخیر نام باشگاه‌های بسیاری از اینتر و رم گرفته تا بایرن مونیخ و ناپولی در کنار نام رونالدو شنیده شد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند.
او در طول دوران حضورش در رئال مادرید بارها دروازه این تیم را باز کرده و دو بار مانع از رسیدن آنها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد تا دشمن درجه یک اتلتیکو لقب بگیرد اما حالا گفته می‌شود که نمایندگانش با سیمئونه دیدار کرده‌اند و او را برای انجام این انتقال متقاعد کردند. 
با این حال هنوز مشخص نیست که آیا پیشنهاد مدیران اتلتیکو می‌تواند نظر این بازیکن و همچنین مدیران یونایتد را برای فروش او در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش جلب کند یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما