Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@06:54:39 GMT

اینجا هستیم تا پرچم ایران را بالا ببریم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۱۷۹

اینجا هستیم تا پرچم ایران را بالا ببریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری که جانشین علی مرادی شده، به دیدار وزنه برداران زن رفت و با آنها به گپ و گفت نشست. انوشیروانی درباره انگیزه وزنه برداران زن گفت:امروز انرژی و انگیزه بالای شما در تمرینات، به ما هم یک انرژی مضاعف داد. خوشبختانه همدلی خوبی دارد در خانواده وزنه‌برداری شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراف می‌کنم این همدلی و هم افزایی، ما را بیش از پیش به آینده امیدوار کرده است. در همین مدت کوتاه تلاش کردیم یک شرایط حداقلی مطلوب را برای اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان فراهم کنیم. قطعا کم و کاستی‌هایی هست اما رفته رفته سعی خواهیم کرد شرایط ایده‌آلی برای پیشرفت بانوان وزنه‌بردار مهیا شود. ما برای زحماتی که می‌کشید ارزش قائل هستیم و وظیفه داریم شأن کار را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم. انتظار هم داریم اگر مشکلی در کار هست بدون تعارف با ما در میان بگذارید تا آنها را مرتفع کنیم.»

او در ادامه گفت: «باور من این است که بانوان ما به لحاظ پتانسیل چیزی کم از آقایان ندارند و اگر همه چیز مهیا باشد در آینده‌ای نزدیک می‌توانند پابه‌پای آنها در میادین بین‌المللی مدال کسب کنند. البته دستیابی به این مهم به همت شما برمی‌گردد و تلاش ما.‌ ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که این انگیزه را در شماها بالا و بالاتر ببریم. من، بهداد سلیمی و دیگر قهرمانانی که در این مسیر همدل شده‌اند، همگی لذت بالا رفتن و ایستادن بر سکوهای جهانی یا المپیکی را چشیده‌ایم. حالا دوست داریم بانوان وزنه‌بردار هم طعم شیرین کسب این افتخارات را بچشند. ما در وزنه‌برداری بانوان به دنبال ساختن تک ستاره‌ها و دستیابی به تک مدال‌ها نیستیم. ما به دنبال ساختن یک تیم یکدست و پرقدرت در وزنه‌برداری بانوان هستیم و می‌دانیم که با این ظرفیت و این پتانسیل، تا المپیک پاریس اتفاقات خوبی در بخش وزنه‌برداری بانوان رقم خواهد خورد. قطعا دو - سه سال باید خوب سرمایه گذاری کنیم تا به انتظاراتی که داریم برسیم. در همین مدت کوتاه مکاتبی صورت گرفته که یک مربی با کارنامه و رزومه‌دار خوب خارجی را بیاوریم برای تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، کما اینکه در کنار آن به دنبال ظرفیت‌سازی داخلی هم هستیم و از ظرفیت و توانایی مربیان طراز اول کشورمان نهایت بهره را خواهیم برد.»

انوشیروانی ادامه داد:« در تلاش هستیم برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری بانوان در رده سنی بزرگسالان راه اندازی شود. قطعا چارچوب‌هایی را مشخص می‌کنیم که حتی با تعداد تیم کم، بانوان وارد چرخه لیگ شوند تا در ادامه شاهد یک شکوفایی خوب در این بخش باشیم. برای رده سنی جوانان و نوجوان هم رقابت‌هایی را به صورت منطقه‌ای در سطح کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نفرات و تیم‌های برتر هر منطقه بیایند در تهران و آنجا فینال لیگ منطقه‌ای را برگزار کنیم. این طرح برنامه برای پسران هم اجرا خواهد شد. برای اعزام بانوان به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی هیچ محدودیتی نداریم. یعنی امکان دارد با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کنیم، امکان هم دارد هیچ کس اعزام نشود! این بستگی به همت و تلاش خود شماها دارد که خودتان را باور کنید و تا روز آخر با انگیزه تمرین کنید. اردوهای بانوان به صورت مستمر تا رقابت‌های جهانی کلمبیا ادامه خواهد شد. بعد از آن هم مسابقات قهرمانی کشور را داریم و بعد از یک فرصت ریکاوری کوتاه، آماده می‌شویم برای اردوهای مستمر و مسابقات مهم سال آینده. ما خودمان را در جایگاه رییس نمی‌بینم، بلکه همه ما، هم‌طراز با هم، برای تحقق هدف‌های مشترکی که داریم تلاش می‌کنیم. بی شک هدف همه ما یکی است و آن چیزی نیست جز اعتلای پرچم پرافتخار کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی. پس در کنار هم برای ین هدف مقدس می‌جنگیم و امیدوارم آن شرایط درخشان را در کنار هم تجربه کنیم.»

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1652436

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم

 به همراه نقل روایتی از خوابی که امام خمینی از آیت الله العظمی بروجردی دیده بود

 

حجم ویدیو: 21.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:25 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر