Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:48:06 GMT

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۱۸۲

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در این پیام که نسخه ای از آن دوشنبه به ایرنا ارسال شده آمده است: من کنت مولا فهذا علی مولا، غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین است. غدیر روز بیعت و روز میثاق است، روزی که علی می‌آید تا ابراهیم‌وار بت‌های زمانه را درهم شکند و مسیر نبوت را هموار و امامت را متجلی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غدیر، سرچشمه همیشه زلال ولایت است و عید سعید غدیر نیز فرصت و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت است و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نمائیم.

اکنون که پرچم مقدس ولایت‌فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالی قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و بار دیگر پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن این عید سعید و فرخنده، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق‌جویان و عدالت‌خواهان، ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.

در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها عید سعید فطر ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر ایلام حسن بهرام نیا عید سعید فطر ایلام حسن بهرام نیا عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی