Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند به شدت از اظهارات مدیر فنی قند کاترین آمل انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

محمود خوراکچی در واکنش به اظهارات حسین شمس مدیر فنی تیم فوتسال قند کاترین آمل درباره داور دیدار تیمش برابر کراپ الوند اظهار داشت: این صحبت‌ها، داوران را مظلوم نشان می‌دهد. باشگاه قند کاترین هزینه هنگفتی در فوتسال می‌کند و با شعار اخلاق‌مداری وارد این رشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، بازیکنان حریف با دوندگی تلاش می‌کردند ضعف فنی تیم خود را برطرف کنند و همه هجمه‌ها متوجه داور شد.

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری برای دو تیم رخ داد، تصریح کرد: این اشتباهات تأثیری در تغییر نتیجه نداشت و تعیین‌کننده نبود. شاید داوران جام جهانی هم اشتباهاتی داشته باشند، اما غیراخلاقی است که این همه به داوران مظلوم هجمه وارد کنیم.

شمس: داور بازی با کراپ الوند باید مادام‌العمر محروم شود

سرمربی کراپ الوند با انتقاد از اظهارات حسین شمس به تسنیم گفت: مدیر فنی و سرمربی تیم قند کاترین گفتند که کراپ الوند از لحاظ تاکتیکی، محلی از اعراب نداشت. با این حال تیم ما خودش را در قامت یک مدعی معرفی کرد و بازیکنان در نیمه دوم نشان دادند چقدر بزرگ هستند. اگر شانس با ما یار بود، گل‌های بیشتری می‌زدیم. مدیر فنی قند کاترین، داور و توانایی کراپ را زیر سؤال برد.

خوراکچی با بیان اینکه بازیکنان کراپ الوند برنامه‌های کادر فنی را به خوبی در تمرینات اجرا کردند، خاطرنشان کرد: بازیکنان قند کاترین تلاش و انگیزه زیادی داشتند و کار ما را سخت کردند. ممکن است تیمی در برخی دیدارها نتیجه نگیرد. مربی تیم باید مشکلات فنی را برطرف کند و نتیجه را گردن داور، ابر و باد نیندازد. مربیان باید اولین نفراتی باشند که قوانین را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال کراپ الوند لیگ برتر فوتسال حسین شمس فوتسال تیم فوتسال کراپ الوند لیگ برتر فوتسال فوتسال کراپ الوند قند کاترین مدیر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود