Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز عید غدیر جشن عمامه‌گذاری طلاب بوشهری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با عید سعید غدیر خم ظهر امروز با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه استان در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین تعدادی از طلاب مدرسه علمیه بوشهر به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

امام جمعه بوشهر در این آیین با تبریک عید سعید غدیر خم جایگاه این عید را برشمرد و نقش روحانیون در تبیین این عید بزرگ الهی را مهم دانست.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینک دشمنان از همه روش‌ها برای صدمه وارد کردن به دین اسلام استفاده می‌کنند اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی تجلیات عید سعید غدیر خم و ولایت امیر مؤمنان حضرت علی علیه‌السلام است.

مراسم عمامه‌گذاری طلاب در بیت آیت‌الله علوی‌گرگانی برگزار شد‌مراسم عمامه‌گذاری طلاب همزمان با میلاد امام زمان(عج) توسط آیت الله علوی گرگانی برگزار شدمراسم عمامه‌گذاری طلاب همزمان با مبعث حضرت رسول(ص) در قم برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عید غدیر خم را نمایش اسلام راستین دانست و خاطر نشان کرد: این عید راه نجات انسان و رسیدن به کمال در جهان است.

انتهای پیام/190/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمامه گذاری طلاب عید غدیر خم جمعه بوشهر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند