Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مقامات آمریکایی اعلام کردند بر اثر تیراندازی یک فرد در یک مرکز خرید در ایالت ایندیانا، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛مارک مایرز، شهردار گرین‌وود، ایندیانا در بیانیه‌ای گفت: «امشب شاهد تیراندازی شدید در مرکز خرید گرین‌وود پارک بودیم. تا کنون سه کشته و سه مجروح را شمارش کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» مایرز خاطرنشان کرد که تیرانداز توسط یک "فرد مسلح" کشته شد.

پلیس گرین وود با انتشار پیامی در صفحه فیس بوک خود از افرادی که شاهد تیراندازی بودند درخواست کرد تا با آنها تماس بگیرند.

به گفته وب سایت "Gann Violence Archive"، این حمله جدیدترین حمله از یک سری خشونت های مسلحانه در ایالات متحده است، کشوری که استفاده از سلاح گرم سالانه حدود 40000 نفر را می کشد.

این حمله تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که یک مرد مسلح در جریان رژه جشن چهارم ژوئیه در یکی از حومه‌های ثروتمند شیکاگو تیراندازی کرد و هفت نفر را کشت و حداقل 30 نفر را زخمی کرد.

همچنین به دنبال دو قتل‌عام در ماه مه که منجر به کشته شدن 10 سیاهپوست در یک سوپرمارکت در شمال ایالت نیویورک شد و کشته شدن 19 کودک و دو معلم در مدرسه ابتدایی تگزاس می شود.

یک کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده قرار است این هفته، برای اولین بار در 20 سال گذشته، به لایحه ممنوعیت سلاح های تهاجمی رأی دهد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا ایندیانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۱۵۸ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۸۳۶ نفر و کشته شدن ۵۴ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۶۹۳ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۱۴۳ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی ۱۶ حادثه با ۹۲ مصدوم و یک فوتی، استان تهران ۱۴ حادثه با ۴۷ مصدوم هفت فوتی و کرمان ۱۴ حادثه با ۸۵ مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، پنج حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که سه کشته و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز ۶۸ زخمی و ۱۴ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت بارها نیز در این هفته، ۹۸ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۰ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت ها به ثبت رسید که ۲۷ نفر زخمی داشت و شش نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: پنجم اردیبهشت ماه، یک اتوبوس در اصفهان واژگون شد که ۱۱ زخمی برجای گذاشت. همچنین در هفتم اردیهشت ماه نیز سه خودرو با یکدیگر تصادف کردند که ۱۱ مجروح داشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که باعث مصدومیت ۵۲۳ نفر وکشته شدن ۱۱۹ نفر شده است.

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند