Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:40:29 GMT

توزیع «نان مهربانی» در ۷۰ خبازی شهرستان کوار

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۴۷۲

توزیع «نان مهربانی» در ۷۰ خبازی شهرستان کوار

امام جمعه شهرستان کوار با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با روز عید غدیر خم ۷۰ واحد نانوایی در سراسر کوار اقدام به پخت نان رایگان به شهروندان کواری کرده است.

حجت الاسلام‌مجید گشول بیان کرد: امروز کلیه ۷۰ واحد خبازی شهرستان کوار در یک اقدام نیکوکارانه نان صلواتی پخت و توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برپایی موکب‌های شادی همزمان با روز عید غدیر افزود: امروز ۱۰ موکب فعال در نقاط مختلف شهرستان کوار مشغول به فعالیت پذیرایی و توزیع بسته‌های فرهنگی در مرکز شهرستان کوار، شهر اکبرآباد و در روستاهای مظفری قصر احمد، نوروزان، ده شیب، باغان، فتح‌آباد، ارباب بالا، ارباب پایین، فرود و نقاط دیگر شهرستان هستند.

امام جمعه کوار، دهه ولایت فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه عنوان کرد و گفت: در پرتو غدیر جامعه به رشد و بالندگی می‌رسد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر شهرستان کوار بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی در عرصه ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد.

کد خبر 5541179

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر 1401 عید غدیر خم شهر کوار عید غدیر خم عید غدیر 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل حجاب و عفاف شیوع کرونا شورای نگهبان عکس استانها ایلام شهرستان کوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور

به گزارش «تابناک»، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور