Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین محدثه حسن‌پور ورزشکار اهل شهرستان بوئین زهرا و مدال‌آور آسیایی در رشته قایقرانی، در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تبریز با شرکت در رقابت‌های شنا موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

محدثه حسن‌پور که در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مسابقات دانشجویان سراسر کشور که در تبریز برگزار شد موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار بوئین‌زهرایی ادامه داد: در رشته‌های ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲ رشته مختلط انفرادی و گروهی دختران مقام اول را کسب کردم، در رشته ۳۳*۴ متر مقام دوم و در رشته ۶۶ متر کرال پشت مقام‌ سوم این مسابقات را به دست آوردم.

وی درخصوص شرایط تمرین و برگزاری این دوره از المپیاد گفت: با اینکه به دلیل تعطیلی دانشگاه و استخرها در ماه مبارک رمضان برای تمرین زمان زیادی نداشتیم اما مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

دارنده مدال طلای مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور ادامه داد: تمرینات بعد از ماه رمضان زیر نظر دکتر سپیده لطیفی از اساتید دانشگاه تهران آغاز شد و تا زمان برگزاری مسابقات ادامه یافت.

حسن‌پور در پایان با اشاره به کسب مقام‌های مختلف توسط تیم دانشگاه تهران در این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: سرپرست تیم دانشگاه تهران خانم عطیه فراهانی زحمات بسیاری کشیدند و ما توانستیم‌ به یاری خداوند مقام‌های اول تا سوم‌ را در رشته‌های مختلف این مسابقات کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه تهران شعل‌ور شد و در همان سال مقرر شد این مسابقات هر ۲ سال یکبار و به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قزوين شنا ورزشکاران ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران یک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور