Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس با اعلام رشد ۲۴۱ درصدی سود خالص این شرکت، از محقق شدن ۳۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، درآمد خالص مبین خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مبین انرژی با حضور ارکان مجمع روز یکشنبه در پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مجمع، مهدی فرزانه، مدیر عامل شرکت، به ارایه گزارش فعالیت‌های یکساله شرکت پرداخت و با اشاره به تولید پایدار و بدون وقفه مجتمع در سال گذشته، تطابق میزان تولید با برنامه و در برخی محصولات فراتر از آن را از نکات برجسته عملکرد تولید شرکت دانست و در همین زمینه، دستیابی به رکورد تولید بخار، آب شیرین و آب تعذیه دیگ بخار را از موفقیت‌های این بخش در سال ۱۴۰۰ برشمرد.
در بخش دیگر گزارش، فرزانه به بحث عملکرد مالی شرکت پرداخت و اظهار داشت: نقطه عطف عملکرد مالی شرکت در سال ۱۴۰۰، موفقیت نسبی در اصلاح نرخ‌نامه فروش محصولات بود که این مهم با اقدامات منسجم، هماهنگ و پیگیری مکرر با مراجع ذیصلاح از جمله شورای رقابت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حاصل شد و در نتیجه، انتظار بحق سهامداران محترم تا حدود زیادی برآورده شد.
وی در ادامه صحبت های خود ، به موفقیت های مالی دیگر شرکت از جمله، تایید معافیت مالیاتی شرکت، پرداخت به‌موقع و کامل سود سهام، پشتیبانی مالی از پروژه آپادانا خلیج فارس و تحقق کامل سود پیش بینی شده و درآمد فروش شرکت اشاره کرد و با اعلام سود خالص ۱۳ هزار و۶۲۵ میلیارد تومانی شرکت در سال ۱۴۰۰ و جهش ۲۴۱ درصدی آن نسبت به سال قبل تر، این سال را به‌عنوان سالی بسیار پربار و موفق در بخش مالی ارزیابی کرد.
مدیر عامل مبین انرژی خلیج فارس با اعلام حمایت از فرمول جدید یوتیلیتی، تاکید کرد: با استعانت از خداوند ، با قدرت و قوت از نرخ‌های جدید و حقوق سهامداران دفاع خواهیم کرد.
در بخش دیگر گزارش، مدیر عامل شرکت مبین انرژی به بیان دستاوردهای دیگر شرکت از جمله دستاوردهای زیست محیطی، حمایت از تولیدات داخل و سرآمدی شرکت در این زمینه و نیز اتمام موفقیت آمیز پروژه آب شیرین کن RO جدیدالاحداث شرکت پرداخت.
در بخش پایانی گزارش ، مهندس فرزانه اولویت های توسعه شرکت در سال جاری را بحث توسعه نیروگاه برق و پایدار سازی شبکه برق شرکت، اجرای فاز دوم تعویض لوله‌های GRP و حمایت مالی برای پیشبرد سریعتر طرح متانول اپادانا ذکر کرد.
در ادامه مجمع، پرسش و پاسخ با سهامداران مطرح و تعداد زیادی از سهامداران با اعلام رضایت از این اصلاح نرخ، مجموعه افراد ساعی در این رابطه را مورد تشویق قرار دادند.
همچنین گزارش حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی با رای مجمع مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان نیز مقرر شد ۹۶ درصد از سود شناسایی شده بین سهامداران تقسیم و به هر سهم ۶۵۰۰ ریال سود تعلق گرفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت مبین انرژی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو مسعود خانی در تشریح استاندارد دریافت برچسب انرژی برای ادارات گفت: اخذ برچسب انرژی برای ساختمان‌ها براساس استاندارد ملی به تازگی به روزرسانی شده و در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: صنعت برق به دلیل اهمیت این موضوع و برای الگوسازی در کل کشور با امضای مدیرعامل شرکت توانیر به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته شرکت توانیر در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا بر اساس معیارهایی که در استاندارد مربوطه ذکر شده، نسبت به اخذ برچسب انرژی برای همه ساختمان‌هایشان اقدام کنند.

وی افزود: صنعت برق در کل کشور دارای ساختمان‌های بسیاری است و این طرح بدون استثنا در کل کشور ابلاغ شده که به صورت سراسری برای تمامی ساختمان‌ها در همه کشور انجام خواهد شد.

مجری طرح‌های بهینه‌سازی شرکت توانیر درباره ادارات و شرکت‌هایی که این دستورالعمل را اجرایی کرده‌اند، تصریح کرد: این موضوع به شرکت‌ها ابلاغ شده، از طرفی بروزرسانی این دستورالعمل به تازگی صورت گرفته است و باید گفت در این مدت کوتاه ۴ شرکت موفق به اخذ برچسب انرژی شدند. همچنین دیگر شرکت‌ها هم در حال اخذ مشاور و مجری برای اجرای این دستورالعمل هستند.

خانی در خصوص ارگان ناظر بر این فرایند تشریح کرد: این نظارت‌ها را سازمان استاندارد هر استان بر عهده دارد که در جریان اجرا ناظر فنی این دستورالعمل‌ها نیز هست و ممیزی براساس معیارهای استاندارد مربوطه انجام شده باشد.

وی افزود: در شرکت توانیر برای نظارت در اجرای ابلاغیه‌های مدیرعامل و اینکه زیرمجموعه‌ها بتوانند کار را به انجام برسانند، حوزه مجری طرح‌های بهینه‌سازی، نظارت و پایش را انجام می‌دهد و گزارش‌های مربوطه را به اطلاع مدیرعامل شرکت توانیر می‌رساند.

خانی در پایان اظهار داشت: موارد و راهکارهایی پیش بینی شده است تا برای شرکت‌هایی که در این زمینه پیش قدم هستند، مزایایی در نظر گرفته شود و پیشنهادهایی نیز ارائه شده که گام‌های بعدی را پس از اخذ برچسب انرژی در راستای بهبود رتبه انرژی هر ساختمان عملیاتی و اجرایی کنیم.

کد خبر 6090997 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟