Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم فضل الله پور در این خصوص گفت: به مناسبت عید غدیر خم گروه‌های جهادی استان فارس برنامه‌های متنوعی از جمله تهیه و توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، راه‌اندازی پویش و جشن امامت و ولایت و … در سراسر استان فارس تدارک دیده اند.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: در این طرح‌های علوی بیش از ۵۷۴ گروه جهادی مشارکت خواهند داشت و پیش بینی می‌شود بیش از ۷۶۰ هزار پرس غذای گرم در مراکز فرهنگی، ایستگاه‌ها و موکب‌های مذهبی، بین خانواده‌های نیازمند، مناطق محروم و محله‌های کم برخوردار توزیع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) الگوی بی‌نظیر در نیکوکاری و اطعام نیازمندان است، ادامه داد: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر ارزش و گرامیداشت این روز تاکید شده است؛ عید غدیرخم روز اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) و جانشینی وی بعد از پیامبر به عنوان امام و، ولی مؤمنان است.

کد خبر 5541210

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی بسیج سازندگی فارس عید غدیر 1401 عید غدیر خم عید غدیر 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل حجاب و عفاف شورای نگهبان شیوع کرونا عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است