Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هدایت، شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به سنت حسنه اطعام غدیر بویژه در بین اقشار کم برخوردار افزود: هم زمان با این عید فرخنده علاوه بر توزیع غذای گرم طبخ حلیم در ایستگاه صلواتی بوستان بهار در ضلع شمالی با مشارکت شهروندان انجام می‌شود.

او ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این جشن بزرگ ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر جشن بزرگ ولایت همراه با استیج برنامه‌های فرهنگی هنری شاد و متنوع روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با اجرای گروه‌های هنری، سرود جمعی، گروه نمایشی شاد در بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استیج فرهنگی و هنری در بوستان‌های امام خمینی (ع)، عبدل آباد، شهید کاظمی، شهید مطهری، جانباز و بهار برپا می‌شود.

به گفته هدایت حرکت دوکاروان سیار خودرویی همراه با پخش مولودی خوانی، تکریم خانواده‌های شهید سادات، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، اجرای تئاتر روشنای شب تار، اجرای گلریزان برای زندانیان جرایم غیر عمد، برپایی محفل انس با قرآن در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) و استیج برنامه کودک و نوجوان در ایستگاه شماره پنج خیابان، ولی عصر (عج) ویژه برنامه میهمانی ۱۰ کیلومتری با مشارکت موکب آل طا‌ها از برنامه‌های روز عید غدیر است.

هدایت با اشاره به آذین بندی به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی، معنوی و زیبایی بصری به مناسبت این ایام از اهتزاز پنج ابر پرچم بلند با عنوان علی، ولی الله در این منطقه خبر داد و گفت: اکران ۳۸ عدد بنر پرتابلی، تعویض ۴۵۰ پایه پرچم در عرشه پل ها، نصب ۸ عدد المان حجمی و ۵ هزار متر ریسه پرچمی در معابرو میادین منطقه انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غذای گرم عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر