Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی میربابایی مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: امسال مواکب رفسنجان به‌عنوان موکب غدیر رفسنجانی‌ها  در یک خیمه در بلوار امام علی(ع) دور هم جمع شدند و یک حرکت بزرگ در شأن و مقام امام علی(ع) انجام دادند.

وی عنوان کرد: در این موکب ۴۵ هزار پرس غذا در شب عید و ظهر عید طبخ و بین مردم توزیع شد و بخشی از آن به خیریه‌ها، کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده شد که بین مددجویان خود توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربابایی تصریح کرد: این حرکت هرساله توسط مواکب انجام می‌شد که هر موکب در حسینیه‌های خود اقدام به طبخ و توزیع غذا می‌کرد که امسال مواکب شهدای مس، بی‌بی شهربانو، امام علی(ع) نوق، خیمه‌گاه اهل‌بیت(ع) و خاتم‌الانبیا(ص)  دست به دست هم دادند و از چهار روز قبل یک خیمه برپا کرده و  امروز که عید غدیر است با حرکت خود به پیشواز اربعین خواهیم رفت و اربعین امسال با شور و شوق بیشتری در کربلا برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم قدردانی می‌کنیم که در این کار ما را حمایت کردند و از خیران و مردم درخواست داریم در اربعین هم ما را حمایت کنند که در کربلای معلی هم پرچم رفسنجان بالا باشد و پذیرای زائران امام حسین(ع) باشیم.

مسؤولا موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان همچنین از تهیه ۱۱۰ بسته معیشتی به نیت نام مبارک امام علی(ع) برای نیازمندان شهرستان توسط موکب خاتم‌الانبیا(ص) خبر داد که بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: موکب عید غدیر امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد