Web Analytics Made Easy - Statcounter

لب خوانی علی دایی نشان می دهد گویا او در هواپیما نیز رفتار مشابهی با حمید سجادی، وزیر ورزش داشته است

همایش جزیره فوتبال در کیش شب گذشته (26 تیر 1401) با حضور بسیاری از اهالی فوتبال به عنوان میهمانان این همایش برگزار شد.به گزارش طرفداری، اتفاقی که منجر شد تقریبا همه از برگزاری رویداد جزیره فوتبال مطلع شوند، برخورد سرد علی دایی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی هنگامی که وزیر ورزش به سمتش آمد از جای خود بلند نشد و تمایلی برای همکلامی با حمید سجادی نشان نداد. ویدیوی این اتفاق به سرعت در فضای رسانه ای و همینطور شبکه های اجتماعی پخش شد و واکنش های زیادی را در پی داشت.

جدا از تمام واکنش ها، اتفاق جالب این بود که عده ای اعتقاد داشتند علی دایی باید به خاطر سن بیشتر حمید سجادی از جای خود بلند می شده اما جالب است بدانید دایی و سجادی تقریبا همسن و سال هستند. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 و 53 ساله است. حمید سجادی فروردین 1348 به دنیا آمده و او هم 53 سال دارد. سجادی تنها چند ماه از علی دایی بزرگ تر است.

دوربین خبرنگاران گپ و گفت علی دایی با مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی را هم بعد از این اتفاق پوشش داد و بدیهی بود که رسانه ها و مردم در پی لب خوانی صحبت های علی دایی باشند. امروز یک گمانه زنی مطرح شد که چون حمید سجادی در هواپیمای تهران به کیش برخورد گرمی با علی دایی نداشته، علی دایی این رفتار وزیر را تلافی کرده و با برخورد سردی با او داشته است. نگاه دقیق تر به صحبت های علی دایی و یحیی گل محمدی اما خلاف این موضوع را به ما می گوید.

به نظر می رسد که علی دایی به یحیی گل محمدی می گوید:

تو هواپیما هم پشت من بود هرکاری کرد برنگشتم

علی دایی چند ثانیه ای بعد از برخوردش با وزیر ورزش با یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا صحبت می کند و چیزی که لبخوانی نشان می دهد این است که دلیل رفتار علی دایی به هیچ وجه تلافی نبوده بلکه در هواپیما هم برخورد شهریار با وزیر ورزش رفتار مشابهی بوده است.

علی دایی برای یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا تعریف می کند در پرواز تهران به کیش وزیر ورزش به اتفاق همراهانش ردیف پشت سر او نشسته بود که دایی می گوید هر کاری کردند برنگشتم!

اخبار داغ 

برخورد سرد علی دایی با وزیر ورزش در کیش / فیلم استقبال عجیب ایتالیایی‌ها از تیم ملی والیبال ایران آمادگی جسمانی ادن هازارد، کادر فنی رئال مادرید را تحت تأثیر قرار داده است ملاقات روبرت لواندوفسکی با هم تیمی های جدیدش در بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی علی دایی حمید سجادی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد