Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:41:01 GMT

مورینیو متخصص قهرمانی در اروپاست! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۹۸۶۷

مورینیو متخصص قهرمانی در اروپاست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی در فینال لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 1-0 فاینورد را شکست داد و این یعنی ژوزه مورینیو در دوران مربیگری خود قهرمان جام یوفا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ کنفرانس، هر سه جام فوتبال اروپا شده است. حالا ژوزه مورینیو تصویری از این سه جام را روی بازو خود تتو کرده تا اینگونه نشان دهد متخصص فتح عناوین قهرمانی در اروپا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو در این رابطه گفت: "شادی هواداران رم من را به انجام این کار تشویق کرد. سپس به طرحی خاص فکر کردم، طرحی که نشانی از تمام باشگاه‌هایی که با آنها در مسابقات اروپایی قهرمان شدم را نشان دهد. در عین حال من یک خالکوبی منحصر به فرد می خواستم، طرحی که فقط مختص به خودم باشد. آلبرتو چند پیشنهاد به من نشان داد، من نیز فقط چند کمی را تغییر دادم و حالا این محصول نهایی است. 

نکته بزرگ در مورد دوران حرفه ای من این است که فارغ از فتح لیگ اروپا با منچستریونایتد، قهرمان شدن با پورتو، اینتر و رم بسیار بسیار خاص بوده است. قهرمان شدن در فصلی که همه انتظارش را دارند و سرمایه گذاری کرده اید تا موفق شوید یک چیز است، اما وقتی که رسیدن به هدفی دشوار به نظر می رسد، موفق شدن واقعا خاص است. این موفقیت در تاریخ رم باقی خواهد ماند. به من گفتند که فقط من، سر الکس فرگوسن و جیووانی تراپاتونی در سه دهه مختلف موفق به کسب قهرمانی شدیم. این باعث می شود کمی احساس پیری کنم، اما برای رزومه من نیز خوب است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد