Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: دما در ۲۴ ساعت آینده نیز بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش دارد و در این مدت بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار و آرام در سطح استان حاکم است، افزود: آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر وزش باد به نسبت شدید دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز هفت شهر استان از جمله خوروبیابانک، کاشان، زواره، مهاباد، چوپانان، آران و بیدگل دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند، اضافه کرد: بادرود از توابع شهرستان نطنز با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان است.

کد خبر 5541231

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش دما هواشناسی اصفهان پیش بینی وضعیت هوا عید غدیر خم عید غدیر 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل شورای نگهبان حجاب و عفاف شیوع کرونا عکس استانها غدیر خم درجه سانتیگراد بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،آزاد توحیدی  افزود: تا ششم اردیبهشت ماه امسال اختلاف دمای جاری با سال گذشته ۰.۶ درجه و متوسط دمای زراعی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حدود ۶.۵ درجه بوده است.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: متوسط دمای زراعی سال جاری استان ۷.۱ درجه بود که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بیشترین میانگین دمای ثبت شده سال زراعی جاری در شهرستان سردشت با ۱۰.۳ درجه ،پلدشت با ۹.۷، نقده و میاندوآب با ۹درجه سانتی گراد بود.

توحیدی ادامه داد: کمترین متوسط دما نیز در چالدران با سه درجه، تکاب با ۴.۳ و سلماس با پنج درجه سانتی گراد در سال زراعی جاری ثبت شده است و شهرستان چالدران و تکاب شاهد افزایش دما نسبت به سال گذشته هستند.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

 

دیگر خبرها

  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان